Pohled Scotta
Už je 9 hodin a Caroline tady pořád není. Najednou ze křoví vyskočí černý vlk,hned se proměnila a usmála se na mě. ,,Kde si byla tak dlouho?" ,,Uvidíš" ,,Jdeme?" přikývli jsme po cestě jsme Caroline řekli náš plán. Caroline prudce zastavila a řekla ,,Je tady , a není sama,je jich asi 40" ,,Přišla jsi pomstít tvou kamarádku? Tím že se přede mnou schováváš? Jsi stejně ubohá jako ona! Taky budeš prosit o milost! Taky se přede mnou budeš třást?" Chtěla jsem vylézt z poza stromu,zastavila mě ale něčí ruka. ,,Musíme se držet plánu" ,,Už se nebudu schovávat" ,,Car!" Vykroutila jsem se mu a šla jsem na proti mé matce. Scott a jeho smečka se postavily za mě. ,,půjde to po dobrým nebo po zlým? Jednoho přítele jsi už ztratila kdo bude další? Tvůj milovaný Scott?!" Hned jak to dořekla začal Scott strašně křičet.Koukla jsem se na chlapa vedle matky. ,,Přestaň !" ,,Nebo Lydie?Stiles ?Icaas? Nebo tví bratři?" Všichni řvali bolestí. ,,Myslíš si že nemám záložní plán mami ?" ,,Teď"Z lesa vyběhla má smečka první zabily toho chlapa a pak se pustily do skupiny za matkou.Scottova smečka se překvapeně koukaly na mou smečku potom se ale probraly a šli pomoct vlkům. ,,Jak to že jsi Alfa?To není možné" ,,všechno je možné "Matka se naštvala a rozběhla se na proti mě,pár ran jsem schytala hned se ale uzdravily.Matka se mou hodila o strom a někdo mě ze zadu svázal.Kdyý šel k matce,nevěřila jsem vlastním očím. ,,Jacku!"Scott to slyšel a hned k nám běžel. Má matka ke mě přišla a dala mi dýku na krk. ,,Ještě krok a její hlava bude na zemi" ,,To neuděláš chceš její moc" ,,Tohle je specialní dýka která její schopnosti víjme a mě se potom stačí jen říznout a mám její moc" Scott zastavil a vraždil matku pohledem. ,,Víš vybrala sis dobře.Je hezký,chytrý a další pravá alfa" Zavřela jsem oči snažila jsem se navázat spojení s jedním vlkem..A vyšlo to. ,,Potřebuji od tebe pomoct sejmi Jacka" Vlk pouze přikývl a rozběhl se k nám. Já se usmála a řekla ,,3...2..1" Jack byl mimo hru.
400 Slov
Ahoj tohle je předposlední kapitola takže je trochu kratší.Ale snad jste si jí užily :33
ČTEŠ
Zrozena pro boj!
FanfictionCaroline jsi toho už hodně vytrpěla..a hodně si toho ještě vytrpí.Co se stalo s její nejlepší kamarádkou? Co se stane když zjistí pravdu o své rodině?Co když se zamiluje..ale láska jí nebude přána ?Co se vlastně stalo s její matkou ? Příběh podle s...