U vchodu jsem se zarazila...Byli vypáčené.Pomalu jsem otevřela dveře.V obýváku něco spadlo a tak jsem tam pomalu šla.Někoho jsem viděla a tak jsem po něm skočila. Někdo si odkašlal a tak jsem se koukla..ležela jsem na Scottovy ,,Ani ahoj a hned na něj skáčeš " ,,Sklapni Stilinski" Slezla jsem ze Scotta a podala mu ruku. ,,Mě se to líbilo.." Protočila jsem oči a pustila ho. ,,Scotte zmlkni !" ,,Co tu děláte ?" ,,Měli jsme o tebe strach..když si odešla s Elis.." ,,Elis je na naší straně" ,,Co ?" ,,Už se dokáže ovládat"řekla jsem a položila truhlu na stůl. ,,Co to máš ?" ,,Byla to truhla mých bratrů..Dal mi to Deucalion" ,,Ty jsi byla u Deucaliona ?",,vy ho znáte ?" ,,jo.. co ti řekl ?" ,,vyprávěl mi o matce...a řekl mi že mí bratři jsou mrtví..vybourali se den potom co matka zemřela"Všichni na mě koukali s otevřenou pusou. ,,co ?" ,,jak ví že tam tví bratři zemřeli ?" Proč mám pocit že mi něco uniká! ,,To nevím"jen přikývli a dál nic neřešily .Sedli si na křeslo a pustily si telku. ,,jasně chovejte se jako doma ...já si jdu dát sprchu " vylezla jsem nahoru a okamžitě jsem si to namířila do koupelny. Vyslíkla jsem se a pustila na sebe vroucí vodu.Začala jsem brečet... proč mě matka chtěla zabít.
***Pohled Scotta***
,,jasně chovejte se jako doma ...já si jdu dát sprchu " Car odešla nahoru a mi vypnuli televizi. ,,ti dva jí to musí řict!"řekl jsem a vytáhl mobil. ,,já mám pocit že nám neřekla všechno" ,,jak to myslíš ?" ,,brečela..ale svoje bratry "nezná".." ,,takže by za ně nebrečela..Zkusím se jí potom zeptat" vyšel jsem ven abych zavolal dvojčatům před vchodem ale stála Elis. ,,Je tady Carol" ,,jo je nahoře.." ,,dobře..pojď se mnou..musím ti něco říct" ,,tak mluv.." ,,Deucalion Caroline řekl že se jí Daina snažila utopit..Carol milovala svojí matku a tohle vzala hodně těžce..slib mi že tu pro ní budeš...když já nebudu moct.." ,,proč ?" ,,Lukas chce na měsíc odjet ..chce někoho přidat do své "smečky"" ,,koho ?" ,,to nevím odjíždíme zítra.. jdu se rozloučit.." ,,dobře.." Elis už chtěla jít do domu já jí ale zastavil ,,neboj se o Car se postarám " ,,Věřím ti Carol má štěstí že tě má.." ,,ještě na něco jsem zapomněla..Carol o svou moc nepřišla..jen ji potlačuje..kvůli těm snům bojí se vzpomenout..já jsem si vzpomněla o není to hezká minulost.."
***pohled Elis***
Vyšla jsem do domu..jsem tak ráda že má Carol Scotta. ,,Ahoj Stilesi "Stiles se rozvaloval na křesle a koukal na nějaký film.. ,,Ahoj El"vyšla jsem shody nahoru.Zaklepala na tmavé ebenové dveře. ,,běžte pryč..za chvilku přijdu.." ,,Car to jsem já" ,,Elis ?" Dveře se otevřeli a ruka mě rychle vtáhla do pokoje.Šlo vidět že brečela a tak jsem jí v táhla do medvědího objetí.Bylo mi tak líto že jí musím opustit. ,,Proč to udělala?" ,,Já nevím Car ale jedno vím jistě..tvoje slzy ti za ní nestojí.. byla hloupá že se chtěla zbavit tak úžasné holky.." ,,děkuji El" Po chvíli se uklidnila a sedla si na postel..,,Car musím ti něco říct..na měsíc musím odjet..Lukas našel někoho koho chce do smečky.." ,,Dobře..ani nevíš jak mi budeš chybět.." ,,Neboj máš tu ještě Scotta.." hned jak jsem to dořekla letěl po mě polštář . ,,au.."začala jsem se smát a polštář jsem hodila zpátky. ,,hele!" začala polštářová bitva..smáli jsme se..jak už dlouho ne.Caroline po mě skočila,svalila mě na zem a začala lechtat..v tu chvíli se otevřeli dveře.S Carol jsme propukli v ještě větší a hlasitější smích.V u chvíli to asi vypadali jako kdybychom se zhulili to nám bylo teď ale jedno..když v tom po nás hodil Scott polštář. ,,hele !"řekli jsme obě unisono.Stiles se začal smát a tak jsme po něm hodili poštář.Znovu začala polštářová bitva.
614 slov
Já vím mám jeden den zpoždění.Omlovám se :D Jinak teď bude kapča jen z pohledu Elis.
Natt :3
ČTEŠ
Zrozena pro boj!
FanfictionCaroline jsi toho už hodně vytrpěla..a hodně si toho ještě vytrpí.Co se stalo s její nejlepší kamarádkou? Co se stane když zjistí pravdu o své rodině?Co když se zamiluje..ale láska jí nebude přána ?Co se vlastně stalo s její matkou ? Příběh podle s...