***O tři dny později..pohled Caroline***
Nevím co si mám myslet Elis se mi už skoro měsíc neozvala..mám o ní strach ale hlavně jsem zmatená... Scott si myslí že to já zabijím ty lidi..a já vlastně nevím co si mám myslet.. nevím co se se mnou děje... S flustrovaním povzdechem jsem si sedla do křesla. Dívala jsem se po místnosti. Když v tom se mé a Scottovy oči setkaly ,,Pořád nad tím přemýšlíš ?" zeptal se a klekl si přede mě. Až Elis přijede budeme si muset popovídat..protože jsem se asi zamilovala do Scotta..ale i s Icaasem jsem se teď hodně skamarádila.. ,,Halo ?" Zatřepala jsem s hlavou a odpověděla ,,Promiň.. jo pořád přemýšlím nad tím jestli po nocích zabijím lidi!" řekla jsem a cítila jak se měním na vlkodlaka..od své smrti (spíš jak mě utopili) jsem se proměnila jen dvakrát a pořád to neumím ovládat..divný je že jsem přišla o moc banshee i kitsune.. ,,pořád nevíme..." ,,ALE NOTÁK..JÁ VÁS SLYŠELA..TY ANI STILES MI NEVĚŘÍTE! SAKRA! vždyť ani já si nevěřím" povzdechla jsem si.Po chvíli ticha se mým domem rozezvonil zvonek.Šla jsem ke dveřím.Otevřela jsem je.Přede mnou stál nějaký chlap..s Elis ?!Vytřeštila jsem oči a rychle jsem řekla. ,,Co se jí stalo ?!" ,,nic jen spí.."chtěla jsem se zeptat proč je sní ale u dveří už stál Scott. ,,Jacku ?" ,,Scotte!" ti dva se objali a já na ně překvapeně koukala. Po chvíli se od sebe odlepili a Jack se na mě zkoumavě podíval. ,,Dlouho jsme se neviděli Car.."prohlédla jsem si ho..nebyl mi povědomí. ,,My se známe?"odstoupila jsem od dveří a ukázala jsem mu ať jde do obýváku.Když vcházel do obýváku projela jsem ho pohledem .Scott na nás celou dobu zkoumavě koukal ,slyšela jsem jeho tep a dech. Že by žárlil? Usmála jsem se a zavřela dveře. ,,Čemu se směješ ?" zeptal se když jsme šli do obýváku. ,,ničemu" řekla jsem rychle a sedla si na gauč kde ležela Elis.Pomalu se probouzela.Objala jsem jí.Tolik mi chyběla. Ona se však rychle odtáhla.Hodila po mě hnusný pohled. ,,co se děje ?" zeptala jsem se trochu smutně.Elis se zvedla a zhnuseně řekla ,, nic!"Poté odešla.Byla jsem tak smutná..cítila jsem jak se mi mění nechty v drápy a zuby v tesáky.Smutek mě pohltil.
***Pohled Jacka***
Nechápu jak to že si mě nepamatuje.Ale teď jsem to nechal být protože Car mluvila s Elis. ,,Co se děje ?" zeptala se trochu smutně. Elis vstala a hnusně řekla ,,nic!" Nechápal jsem její chování.Za dobu co se známe byla milá ale tohle. Elis odešla.Po chvíli jsem uslyšel tep Car.Viděl jsem tesáky a drápy.Divné ale bylo že se jí podlomili kolena a kosti se jí začali lámat. Koukl jsem se na Scotta zděšeně koukal na Car.Caroline křičela bolestí..po chvíli před námi stál černý vlk s fialovýma očima...
457 slov
ČTEŠ
Zrozena pro boj!
FanfictionCaroline jsi toho už hodně vytrpěla..a hodně si toho ještě vytrpí.Co se stalo s její nejlepší kamarádkou? Co se stane když zjistí pravdu o své rodině?Co když se zamiluje..ale láska jí nebude přána ?Co se vlastně stalo s její matkou ? Příběh podle s...