20-kidnapping?

605 32 2
                                    

Probudila mě písnička od Billie Bad Guy..unaveně jsem chňapla po telefonu ,,halo ?" Sedla jsem si a promnula si oči. ,,Ahoj..ehh.no..máme takový malý problém..." ,,co se stalo Aidne.." ,,Caroline je pryč.." ,,cože..." ,,Všechno bylo v pohodě..Car usnula..jenže asi kolem 2 ráno se probudila..byla jako v tranzu..zrovna hlídal Scott..no Caroline ho odhodila..tak silně že se do zdi udělala díra..a už je hodinu pryč.." ,,takže si myslíte že opravdu ty lidi zabíjí ona?",,začínáme tomu věřit..teď  jí hledáme..potom ti dám vědět.." ,,Dobře..hodně štěstí.." ,,Dík Ahoj" ,,Ahoj"Hovor jsem ukončila.Přešla jsem ke kufru a oblíkla si černou sportovní podprsenku,černé legíny a nazula si černé tenisky.

Přešla jsem ke kufru a oblíkla si černou sportovní podprsenku,černé legíny a nazula si černé tenisky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vlasy jsem si stáhla do vysokého culíku a poté vyrazila do kuchyně.Co mě překvapilo bylo to že jsem nikde neviděla Lukase. ,,Halo?"Divný..naše tréningy nikdy nevynechal...Uslyšela jsem dva mužské vlasy...Otevřely se hlavní dveře.Jeden chlap po mě hodil dýku..namočenou v oměji..Elegantně jsem uhla dýce a proměnila jsem se..ocasem jsem po nich vyjela jednoho jsem škrábla druhý však uhnul... ,,Tak pojď ty slizká ještěrko.."hodil po mě dvě dýky..jedné jsem uhnula ale druhá se mi zabodla do ramene.Hned hodil další která se mi zabodla do druhé ruky.Byla jsem přišpendlena ke zdi.Přišel ke mě,něco mi přiložil k puse poté byla jen tma..

Probudila jsem se v nějaké temné místnosti..na proti mě seděl chlap kterého jsem složila k zemi. ,,Kde je Lukas!" ,,Na otázky jsem tady já..jasný.."chytil mě za bradu a stiskl ji.Já mu plivla do tváře.To se mu očividně nelíbilo protože mi vrazil pěstí.. ,,co máte s Lukas v plánu ?!"zeptal se a mezitím mi jezdil dýkou namočenou v oměji po noze...I když to bolelo zanechala jsem si chladnou tvář.. ,,Myslíš že ti to řeknu!"Vysmála jsem se mu do obličeje.On mi dýkou začal jezdit po krku..a pomalu sjížděl níž.. ,,no..já měl vždycky slabost pro drzý holky..třeba jako je..Caroline..slyšel jsem že je úžasná v zabíjení jak se jmenoval..Luke ? a to Caroline nebila ani vlkodlak.." ,,Luke nás chtěl zabít Caroline mě pouze chránila" ,,tím že mu omlátila hlavu o sklo auta ?" ,,chtěl nás zabít..co jiního měla dělat ? Měla ho poprosil ať se nás nesnaží zabít?!" ,,Dobře.víš co..jestli mi neřekneš co chci tak jí půjdu navštívit do Beacon Hills a zařídím ji tu nejhorší smrt kterou znám.." ,,NE! Caroline do toho netahej řeknu co chceš vědět.."Poraženě jsem sklonila hlavu..když v tom se ode dveří ozval hlas mé Alfy ,,Jsi k ničemu..City ke Caroline tě zničí..potřebuju někoho silného..Jestli mi dneska nedovedeš Jacka..zbavím se tě.." řekl chladně a poté odešel z místnosti..Ten co seděl na proti mě řekl,, podle mě sis vedla dobře..takhle si na mě dlouho nikdo netroufl.."řekl a zasmál se.Já na něj překvapeně hleděla. ,,Děkuji ale musím být silnější" řekla jsem smutně a odešla z místnosti.Musím od sebe Caroline dostat nechci ji ublížit..

500 slov

Ahojky omlouvám se že dlouho nevyšla kapitolka..ale u poslední kapči nebyla ani jedna hvězdička..což mě trochu sklamalo..Ale to mě v psaní téhle knížce neodradí :33

Natt :33 

Zrozena pro boj!Kde žijí příběhy. Začni objevovat