***Pohled Caroline***
Nikdo se neměl k tomu aby odpověděl ,,Fajn, zjistím jsi to sama"řekla jsem naštvaně a vyšla z domu. Netuším kde jsem a taky je tu zima, tak jsem se vrátila zpátky do domu ,,Stillesi hodíš mě prosím domů?"všichni na mě překvapeně koukli asi něco řešily. ,,Já tě tam hodím stejně mám pocit že tu jsem navíc"řekl Icaas a šel ke mě. Všechny jsem propalovala né moc hezkým pohledem ,,Fajn, počkám venku"radši budu mrznout než tam být s nimi. Dveře se otevřeli,otočila jsem se .Stál tam Aiden ,,Icaas nemůže najít klíčky"řekl a usmál se.Jen jsem naštvaně zabručela a přitáhla jsi riflovku blíž k tělu.Aiden si toho všil a podal mi jeho koženou bundu.,,Děkuji"řekla jsem a usmála se .Chtěla jsem se zeptat co se tam děje ,ale přišel Icaas. ,,Můžem?"zeptal se a já Přikývla. Když jsme odcházely ještě jsem zamávala na Aidena.Icaas šel k...motorce?! ,,Boží!"vydechla jsem a prohlížela si motorku.Icaas se usmál a podal my helmu ,,můžu řídit ?"řekla jsem rychle a nasadila si helmu. ,,a umíš to řídit ?"kývla jsem,,kdysi jsem měla motorku''chvíly si mě prohlížel ale pak kývl.usmála jsem se a nasedla na motorku. Icaas si sedl za mě ,,ehh...mů.můžu?''rukama naznačil jestli mě může chytit kolem pasu. Kývla jsem. Chytil mě. Usmála jsem se a vyjela ke mě domů.
***U domu***
Isaac mě pustil a slezl z motorky. Sundala jsem si helmu a dala ji Isaacovy. ,,ty tu bydlíš sama ?" ,,jo proč ?",,jde po tobě tvůj otec, měla bys být opatrná",,já jsem opatrná!",,Pokuď chceš můžu tu dnes zůstat'' ,,Icaasu nejsem malá'',,Fajn ale kdyby cokoliv napiš ",,Dobře,ale proč o mě máš takovou starost ?",, zachránila jsi mě..dvakrát....dlužím ti to'' usměju se.
Zničeho nic začalo strašně pršet.to je jak z nějaké slaďárny. Začala jsem se smát a koukla jsem se na Icaasa taky se smál.Naše oči narazily na sebe. Byl to hezký pohled. Začal se přibližovat.Byl malý kousek od mého obličeje. Naše nosy se už skoro dotýkaly.Ne tohle se stát nemůže! Rychle jsem se odtáhla ,,promiň" řekl rychle a dal si helmu,nasedl na motorku a odjel. ,,to nic"zašeptala nsem a vlezla do domu. Jen abyste mě špatně nepochopily,před rokem jsem chodila se svým kamarádem a nedopadlo to dobře.Vyšla jsem schody do druhého patra. Hned jsem vlezla do sprchy,přemýšlela jsem o všem možném Elis,Icaas,Táta a o Scottově smečce. Po chvíli jsem vylezla ze sprchy.Spát se my ještě nechce,asi si půjdu zaběhat.Vyfénovala jsem si vlasy oblíkla si sportovní oblečení,vzala jsem si mobil,sluchátka pustila si hudbu a vyšla z domu.Byla už tma,jak v pytli. Protáhla jsem se a vyběhla. Asi to vezmu přes les. Jo já vím měla bych být "opatrná". Ale na tohle teď kašlu. Vběhla jsem do lesa. Kolem mě se něco mihlo. Sundala jsem si sluchátka. Zrychlila jsem tempo. " To"zrychlilo tempo taky.Otočila jsem se ,ale to byla chyba.Skočilo to po mě a.......
500 slov.
Lidi moc díky po pravdě jsem nečekala takový ohlas.Moc děkuji
:3Natt
ČTEŠ
Zrozena pro boj!
FanfictionCaroline jsi toho už hodně vytrpěla..a hodně si toho ještě vytrpí.Co se stalo s její nejlepší kamarádkou? Co se stane když zjistí pravdu o své rodině?Co když se zamiluje..ale láska jí nebude přána ?Co se vlastně stalo s její matkou ? Příběh podle s...