8-I have brothers?!

893 37 0
                                    

Otec jí podřezal hrdlo. Padla jsem na kolena. Slzy se drali na povrch, ti dva mě pustily. Přilezla jsem k mámě. ,,musíš.na.ně...zapomenout! drž.se.miluju.tě!"z posledních sil mi bodla drápy dozadu do krku.Cítila jsem jak my mizí zlé vzpomínky na bratry. Nevím co na nich bylo ale vím že jsou zlé.ale zároveň sem se každou vteřinou cítila silnější. V tu chvíli jsem nevěděla proč,ale teď už to vím! Dala mi svou moc. Vytáhla ze mě drápy.Ruka jí spadla na zem. Cítila jsem jak naposled vydechla.Tu sen končí. Probudila jsem se na zemi ve....Scottově objetí?! ,,já mám bratry!"zašeptala jsem spíš pro sebe ale vlkodlaci mě bohužel slyšeli.Scott se odtáhl na délku paží.Zmateně na mě koukal. ,,mám bratry,nic si na ně nepamatuju ale podle toho co jsem viděla. Jsi na ně ani vzpomenout nechci....drželi mě abych se dívala na smrt své matky...."to poslední jsem zazvlikala.Nechala jsem slzám volní vstup na mé tváře. ,,m.možná se změnily a teď je mrzí že se takhle chovali ?" řekl Stilles po chvíly. ,,to je teď jedno musíme jet za Deatonem není možné aby takhle prožívala vlastní sny!'' Dodal rychle Aiden a vytáhl mě ze Scottovych paží. Neříkám na to že jsem právě prožila svou a matčinu smrt bylo to moc nezké probuzení....SAKRA! Na co to myslím....I když je pěknej....Ne Dost! Vážně se tu bavím sama ze sebou ?
,,o čem přemýšlíš ?" vyrušil mě Ethan...nevím proč ale strašně mi připomíná...vlastně oba...ne to určitě né! ,,ále nad ničím jen se hádám sama se sebou a připadám si jako blázen"rozhlídla nsem se kolem sebe...jako bych něco slyšela...hlasy...Mámu!! Rychle jsem šla za tím hlasem ,,kam jdeš ?" ,,já nevím možná banshee..." ,,to není banshee cítila bych to ''znovu jsem se otočila za zdrojem zvuku.šla jsem dál a dál. Stála jsem kousek od lesa. Z křoví vylezl obří černý vlk. Nevím proč ale šla jsem za ním...něco mě za ním táhlo. ,,Caroline!"Scott na mě zakřičel. Vlk se na mě rozběhl a skočil na mě. Při pádu my kamení poškrábalo celí záda...ale měla jsem větší problém ten vlk měl tlamu těsně u mé hlavy. Podívala jsem se jí do očí. Byli modré jako oči mé matky ,,mami ?''zašeptala jsem sem s brekem. Vlk ze mě skočil a utekl do lesa.....
388 slov..
Já vím je to krátké ale aspoň něco :D
Natt :3

Zrozena pro boj!Kde žijí příběhy. Začni objevovat