Bylo už po sedmé hodině a já se začal připravovat na mojí "akci". Oblékla jsem si již zmíněné černé šaty s dírami.Poté jsem se šla lehce nalíčit a vyžehlit vlasy.Když jsem byla připravená nazula jsem si své černé páskové podpatky a šla do místního podniku.Lukas se mnou od toho "únosu" nemluvil..takže jsem šla sama. Tohle nesmím zvorat!U dveří na mě čekal a s hnusným pohledem si mě přejel. ,,Bude ve VIP zoně,je tam můj člověk pustí tě tam...Jestli to zvoráš.." ,,nezvorám !"řekla jsem pevným hlasem ikdyž jsem si nebyla moc jistá.Obešla jsem ho a šla do vstupu do VIP Zóny.Bodyguard mi uhnul a tak jsem prošla do velké červené místnosti. Hned jsem ucítila vlkodlaka.A tak jsem se rozešla ke zdroji.Byl tam docela pohledný kluk.Byla jsem kousek od něho ..slyšela jsem jak mě zavětřil a tak jsem se otočila k němu.Ukázal na mě rukou a naznačil že mám jít za ním. Sedla jsem si vedle něho a zeptala se ,,Ano ?" ,,Promiň já jen že jsem tě ..no mám pocit že jsem tě už někde viděl " ,,to pochybuji" Chtěla jsem se zvednout a odejít ale on mě chytil za ruku a stáhl mě zpět. ,,Smrdíš jako Lukas!"Vytřeštila jsem oči. ,,ty znáš Lukase ?" ,,jo už několik let se mě snaží dostat do smečky..Zabil mi celou rodinu..aby se ke mě dostal..jen proto že jsem se vyspal s jeho dcerou " ,,Ty si spal s Caroline ?" ,,ty jí znáš ?" ,,Jo..moment..pane bože! ty jsi Jack Clint! Ale vždyť máš být mrtvý!" ,,To Caroline taky.." ,,řekl a rukou si vjel do vlasů. ,,no..jestli tě nepřivedu k Lukasovy ..tak bude" Povzdechl si a řekl ,,Tak jdeme" ,,COŽE?" ,,znám pár lidí kteří mě i tebe z té smečky dostane..a taky nechci aby se Caroline něco stalo ..hodně jí toho dlužím" Jen jsem kývla,natáhla k němu ruku a táhla ho pryč .
***Před Barem***
Před barem na nás čekal už Lukas.Který nás sledoval tím svým typickým úšklebkem.Jack mě pustil za ruku a šel k Lukasovy jako by neměl co ztratit. ,,Dave..odvez Elis zpátky do hotelu..tady už nemá co dělat."Nějaký chlap mě chtěl chytit za ruku ale já se proměnila na kanimu a sekla ho do krku. ,,ty mrcho" já se jen ušklíbla a řekla ,,už mi říkaly i hůř" po té jsem vzala menší nožík a zabila ho . ,,CO TO DĚLÁŠ!" zařval na mě Lukas,pustil Jacka a šel ke mě.Chytil mě pod krkem...byla jsem asi 10cm nad zemí a pomalu mi docházel vzduch... ,,Jacku..uteč najdi Caroline a vše jí řekni ..věřím ti!"Chtěl mi jít pomoct já na něho ale zařvala ,,běž!"Sice chvíli protestoval ale potom se otočil a běžel pryč. Lukas mě chtěl pustit a běžet za ním já ho ale z posledních sil škrábla do krku. Poté jsem viděla jen jak oba padáme k zemi..potom byla už jen tma...
***Pohled Jacka***
Vyšli jsme z baru.Před barem stál ten co mi kdysi všechno vzal..rodinu..domov..přátelé..I přes bolest jsem vykročil k němu. ,,Dave..odvez Elis zpátky do hotelu..tady už nemá co dělat"Lukas mě chytil za ruku a chtěl mě někam odvést.Starší chlápek vyšel k Elis.Natáhl k ní ruku ..ale Elis ho sekla do krku.Co dělá chce nás zabít? ,,ty mrcho!" Ušklíbla se a řekla ,,už mi říkali i hůř" Vytáhla malí nůž a zabila ho.,,CO TO DĚLÁŠ!"zařval na ní, i hned mě pustil došel k ní,chytil jí pod krkem a začal jí dusit.Slyšel jsem jak jí dochází vzduch. ,,Jacku..uteč najdi Caroline a vše jí řekni ..věřím ti!"To nemyslí vážně! Chtěl jsem jít za ní a pomoct jí, ona na mě jen koukla a zařvala na mě ,,běž!"Chvíli jsem přemýšlel ..věděl jsem že souboj s Lukasem je zbyteční a že pomůžu víc tím že najdu Car a tak jsem běžel k Centru..Uslyšel jsem jak Lukas i Elis padají k zemi a tak jsem se rychle vrátil, vzal Elis a běžel pryč odtud..
633 slov..
Moc se omlouvám že tak dlouho nevyšla kapitola asi jsem měla nějaký blok a prostě mi nešlo psát ale zvládla jsem to :D Ale hlavně bych vám chtěla poděkovat že jste to s mojí knihou nevzdali a je tam tolik přečtení a hvězdiček...Za chvíli možná budeme mít 2k přečtení a 200 hvězdiček..DĚKUJI :33
ČTEŠ
Zrozena pro boj!
FanfictionCaroline jsi toho už hodně vytrpěla..a hodně si toho ještě vytrpí.Co se stalo s její nejlepší kamarádkou? Co se stane když zjistí pravdu o své rodině?Co když se zamiluje..ale láska jí nebude přána ?Co se vlastně stalo s její matkou ? Příběh podle s...