15-my brothers are dead?

732 39 0
                                    

t.to není m.možný..!"slzy my stékali po tvářích a mé dlaně se třásly. ,,co se děje?!" Vyhnula jsem si triko a ukázala mu břicho kde je vytetovaná stejná značka jako na těch obětich. ,,byla jsem to já"vydechla jsem. ,,to nevíme jistě.." ,,o tom znaků jsem věděla jen já a matka" zařvala jsem a tím jsem všechny probudila. ,,musím pryč"odešla jsem z pokoje.U schodů mě zastavil Scott. ,,kam jdeš ?"otočil si mě a díval se my do očí. ,,jen si musím pročistit hlavu"otočila jsem se a sešla jsem schody dolů. ,,a můžu jít s tebou ?" udělal na mě psí oči. Neměla jsem náladu na hádání tak jsem kývla.Scott se rozzářil jako sluníčko.Protočila jsem oči a vyšla jsem z domu. Když jsem se rozhlídla ztuhla jsem .Stála tam Elis. ,,co tady děláš ?'' ,,chci si promluvit"Hned jak jí Scott uslyšel tak málem rozrazil dveře. Postavil se přede mě a chránil mě vlastním tělem. ,,Scotte chci si s ní promluvit"Scott mě stiskl a přitáhl si mě blíž k tělu.Musela jsem se pousmát líbilo se my jak se chová...NÉ DOST VÍŠ JAK TO SKONČÍ!! vzpoměla jsem si na Jacka..umřel kvůli tomu že jsem ho milovala... ,,Scotte chci s ní mluvit!" Scott mě pustil a koukl na Elis. ,,Jestli se jí něco stane.." ,,Nic se jí nestane chci s ní jen mluvit"Scott se na mě koukl a poté odešel. ,,Neprojdem se ?"zeptala jsem se po chvíli ticha. Elis jen přikývla. ,,Já chci se ti omluvit.."Svěsila hlavu ,,když jsem tě viděla na zemi..něco se ve mě zlomilo..Tvůj otec mě sice pořád ovládá ale po dlouhé době jsem volná..díky tobě"Obě jsme začaly brečet štěstím,objala jsem Elis. ,,Chyběla jsi mi" ,,ty mě taky" Procházeli jsme se lesem a povídali si ovšem možném . ,,Co chceš dělat ?" ,,Chci zlomit "pouto" mezi tebou a mým otcem..Chci najít své bratry a získat zpět svou moc!" ,,Víš že to pouto zlomíš pouze když ho zabiješ.." ,,To já vím .." ,,Dobře ale tohle není teď důležité ! první musíme zjistit co se děje s tebou" ,,jak ?" ,,myslím že bych tě měla s někým seznámit.." Elis mě popadla za ruku a táhla neznámo kam..

Po chvíli...

Elis nás zavedla k nějakému skladišti. ,,Deucalione?!"Po chvíli ze skladiště vylezl starší chlápek. ,,tohle je...",,Caroline..už tě nějakou dobu sleduji.. čekal jsem že příjdete..pojďte" koukla jsem se na Elis. Proč mě sleduje a jak to že jsem si toho nevšimla. ,,máš určitě plno otázek..sedni si"sedla jsem si. ,,čaj ?" ,,jo, díky"Deaucalion nám nalil čaj napil se a začal ,,Kdysi dávno jsem potkal tvou matku...miloval jsem jí ale ona se dala do kupy s mým bratrem.." ,,Bratrem ?" nechtic jsem na něho vyprskla čaj který jsem měla v puse. ,,jo bratra..proto jsem tě sledoval.."Setřel si čaj z obličeje a ukázal na fotku na stole. Byl tam můj otec,on a máma. ,,no..chodily spolu dlouho a potom si se narodila ty.Daina si vzala Lukase a o pár měsícu později se narodily tví bratři.." ,,Ty znáš mé bratry ?" ,,znal sem je..ale vybourali se den potom co zemřela Daina." ,,Cože ?!" ,,ano ..je mi to líto...snažili se utéct od Lukase",,měl bych ti ještě něco říct.. ty sny ..vím proč se ti zdají" ,,proč ?" ,,když ti bylo sedm..Daina se tě snažila utopit a sjela z mostu..nikdo neví jak ses dostala ven..prý to byl zázrak" má matka se mě snažila zabít ? ,,už musím jít!",ještě počkéj něco tu pro tebe mám"po chvíli přišel a v ruce držel velkou truhlu na které byli inicialy A&E ,,Co to je ?" ,,tohle byla truhla tvých bratrů jsou tam fotky a věci tvé matky..určitě by chtěli abys ji měla" ,,děkuji" vzala jsem si truhlu.Rozloučila jsem se a šla domů..

598 Slov.   

Po dlouhé době kapitolka. Pár věcí jsem pozměnila, tak snad nevadí. Další kapča by měla být o víkendu. 

Natt :3

Zrozena pro boj!Kde žijí příběhy. Začni objevovat