Drápy a tesáky se ztratily. ,,Cože?" ,,Tvoje oči..byli červené" ,,Jak je to možné?" ,,Ta ztráta tě změnila. ,,Chci jí pomstít" ,,To my všichni ale takhle to nepůjde,musíme mít plán a musíme být všichni" ,,Ne! Nechci aby někdo další umřel" ,,Víš co mi Elis řekla jako poslední?" ,,Ne" ,,I ti nejlepší potřebují pomoct" ,,Dobře..Ale slibte mi že na sebe dáte pozor" Otočila jsem se na bratry. ,,Můžu s váma mluvit?" Oni pouze přikývli. Odešli jsme dál od skupiny. ,,Vrátily se mi vzpomínky a já..až teď jsem pochopila jací úžasní starší bratři jste" Objala jsem je a oni mi objetí oplatily,bylo mi tak dobře s nimi jsem se cítila v bezpečí. ,,Děkuju"Zašeptala jsem do objetí a poté se odtáhla. ,,Půjdu si lehnout" oznámila jsem a rychle jsem vešla do domu.Vešla jsem do pokoje na posteli se rozvaloval shadow a pokojně chrupkal. Já se sehla pro tašku a z té jsem vytáhla fotku mě a Elis.Znovu jsem se rozbrečela.Po chvíli se otevřeli dveře, já se rychle otočila a utřela si oči. ,,Car, já chci se ti omluvit,měla si pravdu Elis zemřela jen kvůli tomu že jse.." ,,Ne zabila jí moje matka,zemřela protože je má matka pošahaný vrah který chce zabít svou dceru aby získala moc " ,,A měla bych ti spíše poděkovat,kdybych tam šla matku bych určitě nepřemohla a ublížila by ještě více lidí"Objala jsem ho,pak jsem se odtáhla a dala jsem mu pusu.Z které se stalo Líbání a pak jsme už leželi v posteli,chtěl mi sundávat triko ale já ho zastavila. ,,Je ti doufám jasný že hned pod sebou máme vlkodlaky a kojota kteří všechno slyší" ,,Tak je vyhodíme z domu" ,,To nepůjde" ,,Miluju tě" ,,Já tebe taky,ale ještě jednou přede mnou budeš něco tajit a ve spánku ti prokousnu hrdlo"Vyděšeně na mě koukal ,,Děláš si srandu že ?" ,,ne,myslím to vážně" Jak jsem to dořekla vstala jsem a sešla jsem dolů ke skupince která vymýšlí plán. ,,Máme výhodu, Car je naše tajná zbraň" ,,Jasně,matka neví že jsem Alpha" V tom jsem dostala nápad. ,,Za chvílí jsem zpátky" ,,Kam jdeš?" ,,Musím běžet, Dneska už asi nestihnu dojít domů tak vymyšlete plán a pak mi pošlete kdy a kde vyrážíme, Ok?" ,,D.Dobře" Proměnila jsem se na vlka a Shadow šel ke mě. Bože asi budu vypadat jak blázen musím to ale zkusit. ,,Shadowe?" ,,Ano?" Panebože vážně ho slyším. ,,A vím co plánuješ a můj Alfa jsi byla ještě dřív než si objevila své schopnosti" Usmála jsem se. ,,Děkuju" ,,EHH..Zdá se mi to nebo ti dva se spolu vážně baví?" Otočila jsem se na Stilese a on zmlkl. ,,Shadowe ty zůstaneš tady jasný! na tohle jsi ještě malej" ,,Tohle není fér ty jsi taky.." ,,Ano ale se dokážu ubránit" ,,A navíc potřebuju abys chránil Scottovu smečku" ,,Fajn " Kývla jsem a potom jsem vyběhla z domu.
*** O 6-hodin později***
Po několika hodinách jsem dorazila tam kam jsem potřebovala, k obří vlčí smečce.Bylo tady přesně 26 vlků. Když jsem se k nim přiblížila všichni zpozorovali. Nebáli se mě jednou jsem tady už byla ale jako člověk. Věděla jsem že nemají alfu, a oni věděli že bez Alfy dlouho nepřežijí. ,,Mám pro vás nabídku,v téhle skupině už dlouho chybí alfa,přidejte se ke mě a já vás budu chránit.Nebude to lehké ,první musíme porazit mojí matku ale když se nám to povede, Uděláme rezervaci pro vlky budete volní,už nikdy se nebudete bát už nikdy nebudete mít hlad.Nic vám nebude chybět." Proměnila jsem se zpátky. ,,Takže kdo se ke mě přidá?" Všichni zavyli a já se usmála. V kapse mi zavibroval mobil. Přišla mi zpráva od Scotta ,,Plán hotový,Zítra v 9:00 U nás" ,,Jdeme domů" Proměnila jsem se znovu na vlka a všichni se postavily za mě.. Mám smečku vlků..Hustý
612 Slov
ČTEŠ
Zrozena pro boj!
FanfictionCaroline jsi toho už hodně vytrpěla..a hodně si toho ještě vytrpí.Co se stalo s její nejlepší kamarádkou? Co se stane když zjistí pravdu o své rodině?Co když se zamiluje..ale láska jí nebude přána ?Co se vlastně stalo s její matkou ? Příběh podle s...