Něco po mně skončilo. Byl to nějaký vlkodlak. Hnědé vlasy...modré oči...starší.Chtěl po mě seknout ale já mu chytla ruku a proměnila se. Drápy jsem mu zarila do zápěstí ,,kdo jsi a co po mě chceš?!"Vytrhl si ruku a řekl ,,Já nic!"Nechápavě jsem se na něj koukla. ,,Co?!"znovu po mě sekl,tentokrát se trefil a sekl mě do břicha.Odkopla jsem ho a rychle utíkala k domu. Po cestě mě však zastavil černovlasý chlap...taky vlkodlak. ,,ALE NOTÁK.....běžte někam!!"ten druhý se na mě ušklíbl a rozběhl se na mě. Zařvala jsem na něho hlasem banshee.Skácel se k zemi. Teď jsem zařvala na toho druhého. Najednou jsem se však skácela k zemi a začala kašlat....krev!? potom už jen tma....
***pohled Dereka***
Caroline padla na kolena a začala kašlat krev.Po chvíly se sesunula k zemi úplně. Peter k ní šel a řekl ,,to bylo divný!" ,,jo to bylo,měli bychom jí vzít ke Scottovy..." ,,no jistě štěně běží k páničkovy..."hodil jsem po něm vražedný pohled a vzal Caroline do náruče...
***pohled Scotta***
,,Jak je vlastně možné že má matčiny schopnosti a nepamatuje si nás ?" zeptal se po chvíly ticha Ethan. ,,to nevím, ale to teď není důležitý ,teď ji musíme přimět aby se k nám přidala zatím ji budeme chránit..."slyšeli jsme přijet auto. ,,děje se něco ?!"zeptal se Stilles který nic neslyšel. ,,Přijel Derek" já,Icaas,Ethan a Aiden jsme rychle vylítly ven.Derek držel Caroline v náručí. ,,Co se stalo!"zeptaly jsme se všichni Čtyři.Byla celá od krve ,,to jste jí udělaly vy !!"Aiden chytl Dereka a Ethan Petera pod krkem... ,,ne začala sama od sebe kašlat krev..." ,,Sama od sebe ?!",,možná jsme chtěli vyzkoušet jak je silná ale pak začala kašlat a omdlela..a můžeš mě už pustit!!" Ti dva je pustily.Caroline najednou začala z pusy téct...voda?! Co se s ní děje ?Derek jí rychle posadil na zem a koukl na mě. ,,Co se to...."Caroline otevřela oči a začala tu vodu plivat. Aiden ji hladil po zádech. Caroline se začala třást a křičela Habeo salvare! Najednou se prudce vyzdvihla do sedu a začala si opakovat ,,byl to jen sen!byl to jen sen !!" Sehnul jsem se k ní a řekl ,,to nebyl jen sen "koukla na mě s uslzenýma očima,potom projela všechny a zastavila pohled na Derekovi a Peterovy,vstala a postavila se do bojové pozice ,,hej Car to je dobrý jsou s námi.."znovu na mě koukla ,,cože ?!" ,,no jo tihle idioti tě měli chránit ale místo toho si zkoušely jestli jsou silnější než ty!" Šlo z ní cítit jak je vyčerpaná. ,,jestli si chce lehnout tak běž nahoru" ,,dobrý, nejsem unavená" ,,prosim tě to poznám i já a to nejsem napřirozenej",,NEJSEM UNAVENÁ!!PŘESTAŇTE SE O MĚ STARAT!!NENÍ MI PĚT!!" Stilles zvedl ruce do obraného gesta. ,,fajn!" Vrátily jsme se do obývaku.
***pohled Caroline***
Táhly mě do obýváku. Sedli jsme si na křeslo. Sedím mezi Scottem a bohužel pro mě s Derekem. Opřela jsem si hlavu a Scotta. Moc hezky voní. ,,jsem dobrý polštář ?" Otevřela jsem unaveně oko a řekla jsem ,,užasnej..."zasmál se a dál se bavil se Stillesem. Zavrtala jsem se do Scotta. A dál fetovala jeho vůni. Po chvíli jsem už spala.***sen***
Znovu se my zdál ten sen. Otec mě topí. Elis leží kousek ode mě otec jí zabil. Celou dobu jí ovládal kvůli mě. Voda se mi dostala do plic a já se začala dusit. Pomalu jsem se tomu podávala. Upadla jsem do černoty. ,, už ti nikdo nepomůže !!"uslyšela jsem hlas mamky. Ocitla jsem se v ...našem starém domě ? Matka ležela na zemi a otec ji držel pod krkem. Chtěla jsem ji pomoct ale nějací dva kluci mě držely. ,,Držte svou sestru !Chci aby to viděla !" Sestru?!!....
637 slov.
Moc se omlouvám že kapitola nevyšla tak dlouho.Natt :3
ČTEŠ
Zrozena pro boj!
FanfikceCaroline jsi toho už hodně vytrpěla..a hodně si toho ještě vytrpí.Co se stalo s její nejlepší kamarádkou? Co se stane když zjistí pravdu o své rodině?Co když se zamiluje..ale láska jí nebude přána ?Co se vlastně stalo s její matkou ? Příběh podle s...