Ahoj tuhle knihu jsem chtěla pozastavit na hodně dlouho ale jak jsem tam viděla 2k zhlédnutí,tak mi to nedalo ale pro ty co čtou i Avengers Nebojte pokračování bude, mám už kapču rozepsanou :3 Moc děkuji že jste to s mojí knihou nevzdaly a už má 2k.
***Pohled Scotta***
Caroline se na zemi svíjela bolestí. Rychle jsem se k ní sehnul.Když se její kosti začaly lámat kosti vyděšeně jsem vstal.Po chvíli to přestalo a před námi stála černá vlčice. Caroline proskočila oknem. ,,Já to říkal!" Zařval Štastný Stiles od dveří. ,,Nastartuj Jeep !" Stiles hned letěl k autu. my ho rychle následovali. Jeli jsme asi pět minut,když v tom jsme našli Car a druhou vlčici. Rychle jsme vystoupili. Až teď jsem si všiml Elis která leží na zemi,rychle jsem k ní přišel..byla živá ale měla strašně pomalý tep. Jack ji vzal do náruče a řekl ,,postarám se o ní,pomozte Car" pouze jsem kývl. Větší vlčice stála nad Car a hlavu měla těsně u její hlavy.Vlčice zavyla a poté od ní odstoupila. Car vstala a proměnila se zpátky. Pořád sledovala vlčici která se teď měnila taky. Když byla proměněna usmála se na překvapenou Caroline. ,,To není možný viděla jsem tě umírat!" ,,Byla jsem mrtvá ale můj přítel mě oživil pomoci tvé moci..měla se ti dostat pod kůži, potřebovala jsem jen trochu tvé krve..A Elis byla tak ochotná mi pomoct " ,,Ne tohle by Elis nikdy..." ,,Ale udělala,je vtipné že ti nejbližší nejvíce ublíží" ,,jseš zrůda!" ,,Ale to ty taky!" ,,Nevzpomínáš si na toho kluka !" ,,to byla nehoda"Caroline se podlomili kolena a rozbrečela se,já ale nic neudělal nohy mě neposlouchaly. ,,Ale noták líbilo se ti to !,označila si ho" Najednou se Caroline postavila a překvapeně koukala na svou matku. ,,To ty! to ty jsi zabila ty lidi! a označila je!" ,,Ano abych probudila tvé schopnosti ..a hele vyšlo to!" ,,ale proč!" ,,Abych získala tvou moc!" ,,Ale tvůj otec tě pořád chránil.."Už jsem nevydržel jen se koukat postavil jsem se před Car ,,A není jediný co jí chrání"Řekl jsem a zavyl jsem.. ,,Za chvíli taky bude celá smečka!" ,,Scotte!" Otočil jsem se na Car. ,,Nechci abyste byli v nebezpečí," Postavila se přede mě otočila se na mě ,byli jsme tak blízko,,už od toho lesa lituju že jsem ti to nečekla..Miluju tě Scotte" Políbila mě a já jí polibky oplácel,až nám došel vzduch opřela si čelo o to mé ,,Taky tě miluju" ,,Tak mi slib že se do tohohle nebudeš plést" ,,Cože ?" ,,Jen mi slib že..se do toho nezapleteš..Musím jí porazit musím to být já!" ..Ne! tohle je sebevražda" Znova mě políbila ,,Potomhle tě nepustím už vůbec " ,,Nemáš na výběr" usmála se a přicvakla mě poutama k autu,jenže ty pouta byli namočené v oměji,, Promiň Scotte"...
501 Slov
Ještě jednou moc děkuji za 2k :33
ČTEŠ
Zrozena pro boj!
FanficCaroline jsi toho už hodně vytrpěla..a hodně si toho ještě vytrpí.Co se stalo s její nejlepší kamarádkou? Co se stane když zjistí pravdu o své rodině?Co když se zamiluje..ale láska jí nebude přána ?Co se vlastně stalo s její matkou ? Příběh podle s...