CAPITOL 17

298 15 2
                                    

- Al teu novio? Pregunta me mare confusa. Jo em quedo en blanc. - De que parla Vec? Diu la meva mare interrogant.
- Em... . No em surten les paraules, m'he quedat en blanc. - No... no tinc. Dic nerviosa.
- Si tata, el de la piscina, el nen moreno. Diu ella somrient inocentment.
- Em... Només és un amic tata. Dic jo morint-me de vergonya.
- Ah. Diu ella.

Durant tot el sopar ningu diu res del tema, per sort. Acabem de sopar i sortim del restaurant, i anem al pati exterior on faran una mena de nit musical on posaran cançons de tots els gustos. Els meus pares i jo ens asseiem a una taula del final del tot. La música comença a sonar, posen cançons antigues com ara la macarena. El meu pare no tarda en anar-sen ja que no li agrada molt aquest rotllo i ens quedem jo, me mare i me germana soles. De cop comencen a sonar cançons de Morat, el meu grup preferit així que la meva germana i jo ens posem a ballar animadament. Sento uns ulls que es posen en mi i quan giro el cap veig al Brian mirant-me i somrient, el somric també i m'assec un altre cop de la vergonya.
- Vaig al lavabo. Dic a me mare, ella assenteix somrient i jo m'envaig. Entro al passadís i em dirigeixo al lavabo, un cop allà obro la porta i entro a qualsevol ja que tots estan lliures. Mentres estic dintre escolto la porta obrir-se. Estiro la cadena i surto.
- Hola petita. La seva veu fa que em sobre salti. Em giro i veig al Brian apoiat a la pared.
- Hola. Dic nerviosa. Ell s'acosta a mi i em posa les seves mans a la meva cintura apropant-me a ell.
- M'has trobat a faltar. Diu ell provocativament. Jo assenteixo nerviosa- A si? Diu ell acostant la seva boca a la meva.
- Si. Dic jo fluixet.
S' acosta tant a mi que estic roçant la seva comisura dels llavis.
- Vols que et bessi? Diu ell sensualment.
- Si. Dic jo quasi rogant.
- Segura. Diu ell fent-me desesperar.
- Fes-ho ja. Dic i al instant noto els seus llavis a sobre els meus. El peto es ràpid i ansios. Em mossega suaument el llavi inferior cosa que fa que gemegui lleugerament. Les seves mans es dirgeixen al meu cul, elevant-me a sobre de la pica. Ell es fica entre les meves cames i m'apreta les cuixes.
La porta s'obre i entra una àvia que ens mira malament, immediatament baixo de la pica i li demano perdo a la senyora, quina mala sort. Surto primera del lavabo i vaig amb me mare.
- Si que has tardat no? Diu me mare sorpresa.
- Si esque m'ha baixat la regla i no portava compresa ni res i m'he tacat, he hagut de fer una maniobra sutil per a que no es notes. Dic jo intentant que soni real.
- Pobre. Diu ella amb compassió. De cop passa per el meu costat l'àvia del lavabo mirant malament i sento com se'm engeguen les galtes.

Espero que us hagi agradar molt.
Sento haver tardat tant. 😘😘😘

LOVE YOU❤

UNES VACANCES AMB TU Where stories live. Discover now