CAPITOL 16

331 16 10
                                    

Ell em mira, i es riu.
- Que malparida. Diu rient
- Venjança amic meu. Dic i em pujo a sobre de les seves espatlles, ell m'agafa les cames i s'esfonza.
- No!. Crido avans de tornar a notar la aigua a me cara.
Pugem a la superfície, i el pego al cap.
- Podries avisar, no? Dic mosquejada.
- Si t'avises no tindria gracia. Diu burlon i riu. Jo em quedo seria. Al notar que no em ric em gira afagant-me per la cintura i m'abraça.
- No t'enfadis reina.
Quan sento que em diu reina, noto que se'm desfa el cor. L'abraço fort.
- T'estimo. Dic en veu alta, merda, no volia dir-ho.
- Que has dit? Diu i es separa de l'abraçada agafant-me per els braços.
Em poso vermella i ell em somriu tendrement, - Torna-ho a dir, siusplau.
El miro vermella i dic fluixet.
- T'estimo.
- Més alt que no t'he sentit. Diu burlon. El miro rabiosa.
- Que t'estimo joderr! Crido, ell em mira sorpres, i em torna a abraçar.
- Jo tambe t'estimo. Em diu a cau d'orella. Somric a la seva espatlla.
Ens separem i sortim de la piscina. Ens tombem a les tumbones. I descansem.
- Vec! Sento que criden. Obro els ulls i em sento a la tumbona, miro de qui és aquesta veu cridanera i veig a la meva germana petita corrents cap a mi.
- Hola petita. Dic somrient. Ella m'abraça.- On son el papa i la mama? Pregunto extranyada al no veure'ls
- Han anat a l'habitació, m'han dit que et vingui a buscar. Diu i mira al Brian.- Es el teu novio? Pregunto i em poso vermella, sento al Brian riure i encara em poso més vermella.
- Algo aixi. Diu el Brain encara tumbat.
- Ah. Diu la meva germana rient.
- Adeu Brain, vaig a dalt, que amb la tonteria s'ha fet molt tard. Dic i recullo les meves coses.
- Adeu petita. Diu i somriu sense obrir els ulls. Es molt adorable.
M'aixeco i segueixo a la meva germana a l'habitació. Entrem les dues.
- Vec, com et trobes? Pregunta me mare quan em veu.
- Molt millor, he anat a la piscina a refrescar-me. Dic deixant-me el detall del lio amb el Brian i tot. Me mare s'em acosta i m'abraça.
- M'alegro. Diu - Vec ara dutxet que baixarem a sopar. Em diu quan em deixar anar.
- Vale. Dic i vaig a la dutxa. Em desveteixo i em poso a dintre.
Deixo que l'aigua calenta em mulli el cos. Es estiu pero m'es igual, a mi sigui estiu o hivern l'aigua calenta sempre em va be.
Estic com 20 minuts i surto, m'envolico el cabell i el cos vaig cap a l' armari. No hi ha ningu, a la tauleta de nit hi ha una noteta, l'agafo i la llegeixo anem a agafar taula  diu la nota. Em veteixo ràpidament i baixo.
En 2 minuts estic al menjador. Entro i vaig cap a la meva familia.
- Vec, he vist al teu novio. Diu la meva germana quan em veu, deu meu, la he cagada.

UNES VACANCES AMB TU Where stories live. Discover now