CAPITOL 6

432 25 6
                                    

Ens separem de l'abraçada i em dedica un últim somriure, jo li intento tornar però estic massa paralitzada per fer-ho, per sort la mà de la meva germana fa que torni a la realitat.
-Vec va. Diu ella cansada.
- Si ja vaig. Li dic jo una mica frustrada, li dic adeu amb la mà al Brian i ell també em diu adeu amb la mà, no se perquè però noto que se'm fon el cor, em giro i vaig cap a fora amb me germana i allà ens trobem a la meva mare, per sort no em diu res del tema, ella sempre ha estat al marge del tema dels nois, diu que confia amb mi. Ens anem totes cap a l'habitació i quan arrivem entrem i tanquem la porta. Jo vaig al lavabo i em rento les dents, em pentino i em trec les arrecades. Surto y em poso el pijama, em poso al meu llit i com la televisió està posada em quedo mirant-la fins que em quedo adormida.
Em desperto a les vuit, em noto descansada així que ràpidament surto del llit i em vesteixo. Em poso una samarreta de de maniga curta blanca amb la paraula love en mig i també em poso uns pantanlons curts negre.
Vaig al lavabo em pentino i em recullo el cabell en dues trenes, em poso les arrecades i em poso una mica de rimel als ulls. A la hora de que em lleves ja estem tots preparats i anem cap el menjador a esmorzar. Quan ja hi som allà els meus pares van cap a la taula i jo i la meva germana anem a agafar l'esmorzar. Jo m'agafo unes torrades amb oli, un troç de bacon i un suc tropical, quan acabi de menjar aniré a buscar el cafè. Em sento a la taula i ara s'aixequen els meus pares. Jo començo a menjar, em menjo primer el bacon i desprès les torrades i mentres vaig parlant amb la meva germana que s'ha sentat al meu costat.
-Vec, vols probar la magdalena que me agafat. Em pregunta rient.
- Si, gracies. Li dic contenta i quan la estic a punt de mossegar me la treu de cop i es comença a riure.
-No et donaré, és meva. Diu i esclata a riure encara més fort i jo també em poso a riure, aixeco la mà, li poso als cabells i els hi començo a remoure.
-¡Para!-diu- he tardat molt en pentinar-me. Em diu i es posa de morros, li faig un peto a la galta i els meus pares arriben i es senten.
-Vaig a buscar cafè. Els hi dic.
- Molt bé, però si vols llet has d'anar cap allà. I m'assenyala l'altre punta del menjador.
-Vale. Dic i m'aixeco de la cadira. Primer vaig a la maquina de cafè i me'n poso una mica menys de la mitad de la tassa. Després em giro i vaig cap a la llet. Quan arribo agafo el bric de llet, que per sort hi ha d'avena i me'n poso, quan la tassa ja es plena deixo el bric on era i aixeco la vista perque noto que algú em mira. I allà és quan em trobo amb la mirada intensa del Brian. Té uns ulls preciosos que em ignotitzen, molta gent diu que el marró dels ulls és molt comú i no son tan macos però no se que veig en aquells ulls que em semblen màgics. Em donc compte que em començo a posar vermella així que baixo la vista. Agafo la tassa i de cop veig que els meus pares s'aixequen i s estan a punt d'anar.
- On aneu? Dic confosa.
- ens anem a munt a cambiarnos per anar a la piscina, tu ja vindràs. Em diu la meva mare i em somriu.
-Vale ja ens veurem allà. Els hi dic i s'envan. Jo m'envaig cap a la taula i em sento sola, la veritat esque s'esta bé sola. De cop començo a pensar en la de deures que hauré de fer quan torni i sense voler en venen al cap els ulls mirant-me del Brian. I també sense voler-ho se'm dibuixa un somriure a la cara.
- Que somriurs per mi. Escolto i donc un salt del susto que me emportat. Llavors giro la vista per veure qui és aunque jo ja reconec la veu del Brian.

Espero que us hagi agradat molttt. A mi m encanta escriurel per a que el pugueu llegir. Moltes gràcies de veritat a la gent que ho llegeix, voteu i comenteu, molts petonsss❤❤❤

UNES VACANCES AMB TU Where stories live. Discover now