CAPÍTOL 30

247 16 11
                                    

- Esteu còmodes?- Pregunta
Les meves galtes s'encenen de la ràbia que sento ara mateix, si fos perque estic lligada, li donaria de cop contra el canto de la porta.
La miro fulminant. Ella riu al veure'm.
- Et veig contenta Vec-. Riu. La mataré, enserio que ho faré. El noi aquell que m'ha pegat s'aparta de mi i mira a la psicòpata. Ella lo fa senyes per a que s'en vagi i ell li fa cas, però primer em torna a mirar amb els ulls tristos demanant-me perdo un altre cop per haver-me pegat. El miro neutre, estic enrabiada, m'ha pegat, segur que per obligació però joder que m'ha fet molt mal coi.
El noi desaparèixer per la porta tancant-la derrere d'ell. L'hotel és conscient de que tenen una tia boja que té secuestrat a tres persones, o mes, jo ja no sé que pensar d'ella.
S'acosta a mi, amb un somriure de satisfacció. Disfruta massa amb aquesta situació.
- Et veig estupenda, Vec, amb la boca tapada, les marques que t'ha deixat el meu company, ah, enamores i tot-. Diu mentres em toca la galta amb la seva mà. Sento tantes coses negatives dintre meu que si ara em deixes anar es quedaria sense cara de les osties que li donaria.
Treu la seva asquerosa mà de la meva cara i mira al Brian amb un somriure. S'apropa a ell i desitjo amb més ganes treure'm les cordes. La boja li treu la cinta de la boca i em mira.
- Oh, has vist quins llavis, apostaria el que vulguesis que tu, Vec, estàs desitjant tornar-los a besar-  I reventarte la cara també ho desitjo. Penso.
La nena torna a mirar-lo a ell.
- Tinc una idea, els besaré jo per tu, et sembla bé?-. Intento cridar, no vull que el toqui per res del món, ella riu.
- Si que vols?, Encantada-. Diu i li agafa la cara amb la mà fent que el Brian posi morritos, ella s'apropa bruscament fins que aixafa els llavis amb ell fent que em dongui ganes de vomitar. Em fa mal i la rabia em consumeix. Intento fer algo fins que veig que el Brian ha tingut la mateixa idea que jo.
-Fill de puta, la teva puta mossegada està fent que em sangri el llavi, animal!-. Crida ella amb ràbia. Somric, per coses així es que estimo tant al meu xicot. Ell baixa el cap i es neteja els llavis amb la samarreta.
La puta surt de l'habitació enfurismada perquè no ha aconseguit el seu objectiu i jo em situu al costat del Brian recolzant el meu cap al seu hombro. Ell somriu.
- T'estimo-. Diu, i algo de tranquilitat entra al meu cos al sentir-ho, deu meu com desitjo que tot això acabi i tornar-lo a abraçar amb forces. El miro als ulls per a que vegi que jo a ell també, i em somriu. Però llavors la porta es torna a obrir, entra la puta, però no entra sola, derrere d'ella hi ha dos tios, bastant forts que la miren.
- Agafeu-lo i prepareu-vos per treballar-. Diu ella somrient maliciosa. El temor entra dins meu, no vull que li facin res. Intento cridar quan l'agafen però el meu intent no serveix de res. Ell em mira amb temor, però llavors somriu.
- Tranquila reina, et salavaré, et treure d'aquí, i no et preocupis per mi, estaré bé-. Crida i se'l emporten. Ploro, ploro de ràbia, miro a la psicópata, ella sigueix a la habitació, es dirigeix a la porta i la tanca.
-Tu i jo ara ens divertirem, nena-.







Espero que us hagi encantat us estimoooo, voteuu i comenteu si us ha agradat.
Molts petonets.

UNES VACANCES AMB TU Where stories live. Discover now