,,Ahoj!" Vletěl do chatky Ben s Lukym.
,,Ahoj vy idioti" objala jsem je.
,,Ahoj" pozdravila je Nina a taky je objala.
,,Máme jít na nástup"
,,Fajn... kdo tam bude poslední skáče do řeky" vyběhla jsem z chatky mezi prvníma, ale slyšela jsem jak už běží za mnou.
,,První!" Radovala jsem se, když jsem doběhla. Ovšem jak jsem se najednou zastavila tak do mě Luky vrazil a oba jsme skončili na zemi. Smáli jsme se jako největší blázni.
,,Sluší vám to spolu" usmála se Nina.
,,Jsme jen kamarádi nic víc" řekla jsem přísně, protože mě s ním pořád dává dohromady, ale mě to ke vztahům nějak neláká... možná jen k Lukymu. Nevím.
,,Tak jdeme ne?" Přerušil to Ben. Kýval jsem na souhlas a šli jsme směrem k menšímu pódiu, kde už se nacházeli vedoucí a zbytek tábora.
,,Jmenuji se Tim a tohle jsou vedoucí Jack, Kim, Rachell, Emily, Lucas a Sebastian" představil ostatní.
,,Tento tábor je zaměřený především na zábavu, ale i na zpěv. Bude přiřazeni do dvojic, ve kterých složíte písničku, ale víc vám řekne, až váš vedoucí, kterého vám přiřadím"
,,Budete rozděleni do týmu podle barev. Už mezi vámi kolují pytlíčky, tak si vemte kuličku pošlete ho dál"
Sáhla jsem do pytlíčlu a vytáhla si kuličku vínové barvy. Nina měla také vínovou, takže jsme spolu.
,,Dobře, takže kuličku máte všichni. Tak a teď vedoucí. Lucas má ty, co si vytáhli vínovou kuličku" super. Vypadá docela v pohodě. Šla jsem k němu a kdo tam nebyl? Marcus Gunnarsen. Hned jak mě viděl se přiblbě usmál.
,,Tak jo dětska! Pojďte za mnou" rozešel se směrem k řece.
,,Vypadá že na sebe máme štěstí" začal Marcus
,,No nevím jestli se tomu dá říkat štěstí"
,,Jsi s Marcusem Gunnarsenem, co víc si přát" pronesl egoisticky
,,Co třeba s ním nebýt" ušklíbla jsem se.
,,Ty ani nevíš co by za to ostatní holky daly být semnou v týmu, natož se semnou bavit"
,,Tak hele Marcusi. Nejsi střed vesmíru jasný? Všechno se netočí jenom kolem tebe a to, že tě chtějí ostatní holky neznamená, že i já mezi ně patřím" odešla jsem od něj.
,,Co je?" Zeptala se zvědavě Nina
,,Ego up"
,,Jako bych to neříkala" zasmála se Nina
,,Nojo, měla si pravdu, jako vždy" uchechtla jsem se.
,,Díky taková poklona" rozesmáli jsme se.
následovali jsme ho, až k nějakému stromu, kde jsme si sedli na trávu.
,,Každý o sobě něco řekne" řekl Lucas. Někdo tam něco říkal, ale já je neposlouchala, protože se na mě čuměl ten Gunnarsenů kamarád.
,,Jsem Josh. Je mi 17 a hraju fotbal" konečně odlepil jeho oči ze mě, když se musel představit.
,,Jmenuji se Lena Mantler. Je mi 18. Ráda tančím a zpívám" sedla jsem si. Jedna holka se na mě koukla a sjížděla mě pohledem.
,,Jsem Marcus Gunnarsen. Je mi 18 a ze všeho nejradši dělám něco, co tady nemůžu říct, protože jsou tady malé děti, ale jinak hraju fotbal" většina se zasmála s Marcusem.
,,Vážně? Já myslela, že ho máš tak malého, že ani mikroskop ti nestačí" teď se zasmáli úplně všichni, až na Marcuse
,,Ještě vám řeknu pravidla, a pak můžete jít na večeři" vstoupil do toho Lucas, když se Marcus nadechoval aby mi odsekl ,,Takže nesmíte tady kouřit, pít a hlavně žádný sex. Nechci aby potom rodiče volali, že tady někdo otěhotněl, takže kluci držte se stranou. Hlavně ty Marcusi. Zkus se ovládat. Teď můžete jít na večeři" zvedla jsem se a šla do jídelny.
I s jídlem jsem si sedla k Nině.
,,Tak ty si mu to teda natřela" zasmála se Nina a já s ní. Vzali jsme si tác s jídlem a našli si náš stůl, tedy našeho oddílu. Během chvilky si sem sedl i zbytek...
ČTEŠ
❤ LECUS ❤
FanfictionOna je hodná, milá, nevinná dívka. On je egoistický, namachrovaný debil. Ale i přes to jaký je ji doopravdy miluje. Nedokáže si představit život bez ní, bez SVÉ princezny. Nikdy by ji nikomu nedal. Je jeho. Bez její přítomnosti je NIC... #4 marcusan...