Leželi jsme s Ninou na horních palandách a povídali si dokud nás nevyrušilo zaklepání na dveře.
,,Dále" odpověděli jsme s Ninou naráz. Vstoupili všichni čtyři kluci z vedlejší chatky.
,,Jdeme na tu diskotéku?" Zeptal se Marcus.
,,My nejdeme" zakroutila jsem hlavou.
,,Proč?" Zeptal se smutně Tinus.
,,Chceme být spolu, protože se uvidíme, až příští rok"
,,A co já? Vždyť semnou se neuvidíš ani příští rok"
,,No jo už jsi starý" zasmála jsem se
,,Prosím pojďte" přemlouvali nás.
,,Fajn, ale převlečeme se" kluci zavýskali a rozvalili se na postele. Ze skříně jsem si vytáhla černé kraťasy s vysokým pasem a k tomu bílý crop-top. Oblékla jsem si kraťasy úplně bez problémů, protože kluci byli zabraní do rozhovoru o fotbale. Otočila jsem se ke klukům radši zády a sundala jsem si tričko, které jsem měla na sobě.
,,Ty se stydíš?" Zeptal se Mac. Rychle jsem si přes hlavu přetáhla crop-top a otočila se k němu.
,,Ne, ale nechtěla jsem, aby jste byli nadržení" vítězně jsem se na něj usmála.
,,Můžeme jít" řekla Nina, když už byla oblečená i ona. Kluci se zvedli a šli jsme směr diskotéka.
,,Jdeme si sednout?" Zeptala se mě Nina, když jsme tancovali už půl hodiny. Kývla jsem na souhlas a zujali jsme místa na židlích.
,,Můžu se tě na něco zeptat?" Kývla jsem na souhlas
,,Líbí se ti Marcus?" Na tuto otázku neznám odpověď.
,,Nevím" pokrčila jsem rameny ,,ale i kdyby se mi líbil, tak nemá cenu nic začínat, protože zítra se jede domů" trochu jsem posmutněla, protože mi to tu bude chybět. Ty lidi a hlavně ta atmosféra, která tady panuje.
,,Asi máš pravdu" Nina se zakoukala někam za mě a pak zase na mě.
,,Smím prosit?" Zeptal se Mac, když začala hrát pomala písnička. Kývla jsem na souhlas a on už mě táhl doprostřed parketu. Spojila jsem si ruce za jeho krkem a on si svoje ruce položil na mé boky. Pohybovali jsme se do rytmu písničky a teprve teď jsem si uvědomovala, jak moc mi bude chybět.
,,Baby co se děje?" Zeptal se mě, když se mi do očí nahrnuly slzy.
,,Budeš mi tak moc chybět" znám ho jen týden, ale bude mi tak moc chybět. To co jsem s ním prožila jsem nezažila ani s některými kamarády doma.
,,Ty mně přece taky" usmál se na mě a slzu mi setřel.
,,Pojď se mnou něco pro tebe mám" chytil mě za ruku a šli jsme k němu do chatky. Sedla jsem si na postel a on si sedl vedle mě. Podal mi krabičku, kterou jsem otevřela. Byl v ní řetízek ze srdíčkem.
,,Aby si na mě nezapomněla"
,,Na tebe se nedá zapomenout" uchechtla jsem se ,,Děkuju moc" objala jsem ho. Dala jsem mu řetízek do ruky a otočila se k němu zády. On mi ho zapnul a já se k němu zase otočila.
,,Vlastně taky pro tebe něco mám" vytáhla jsem modrou krabičku a předala jsem ji Marcusovi. On ji otevřel a hnedka se usmál.
,,Čtyřlístek, jako štěstí a štěstí, jako naše písnička, že?" Kývla jsem na souhlas a náramek mu připnula na zápěstí.
,,Jdeme zpátky?"
,,Mně se nechce" zasmála jsem se.
,,Dobře" Marcus si lehl a já si lehla vedle něj. Hlavu jsem si položila na jeho rameno a ruku si přehodila přes jeho hruď. Marcus jezdil prstami po mých zádech.
,,Zazpíváš mi?" Podívala jsem se na něj.
,,Možná, že skončím na odlehlým místě, s knihama, se psem a jinak sám..."
ČTEŠ
❤ LECUS ❤
FanficOna je hodná, milá, nevinná dívka. On je egoistický, namachrovaný debil. Ale i přes to jaký je ji doopravdy miluje. Nedokáže si představit život bez ní, bez SVÉ princezny. Nikdy by ji nikomu nedal. Je jeho. Bez její přítomnosti je NIC... #4 marcusan...