14 💛

373 13 11
                                    

,,Leno?!" Vykřikla Nina a rozběhla se ke mně.

,,Taky tě ráda vidím" zasmála jsem se a drtila ji v objetí.

,,Co tady děláš?" Zeptala se Nina, když jsme už seděli na posteli.

,,Bydlím mamka chodí s Adamem" pokrčila jsem rameny a Nina začala pištět.

,,Klid" zasmála jsem se a ona mi skočila kolem krku.

,,Tak jo baby... musím domů, ale zítra mě tu máš v celé své kráse" zasmála se Nina.

,,Ahoj" rozloučili jsme se a Nina šla domů.

Šla jsem za Martinusem, protože mě zajímalo, co je s Marcusem. Zaklepala jsem a vešla dovnitř. Martinus ležel na posteli a koukal se do mobilu.

,,Chci vědět všechno o Marcusovi" sedla jsem si k němu. Odlepil svůj pohled od mobilu a podíval se na mě.

,,Na tom táboře si v něm probudila nějaké city a potom si mu hodně chyběla. Vrátil se zpátky ke své ex-přítelkyni. Nemyslím si, že je s ní šťastný. To vidíš sama jak se chová. Je nějaký zaražený"

,,Ach tak... Tak on si našel holku." bylo mi z toho nějak smutno.

Slyšeli jsme nějaký křik. Vylezli jsme z pokoje a před Marcusovým pokojem stála nějaká holka, nejspíš jeho holka, a křičela na Marcuse.

,,Sakra miluješ mě ještě vůbec?!" Marcus neodpovídal, a tak s brekem odešla. Martinus šel za tou holkou a já se koukala na Marcuse. Navázali jsme oční kontakt, který on po chvilce přerušil a bouchl dveřmi.

,,Jessica je pryč" přišel za mnou Martinus.

,,Marcus, kterého jsem znala je taky pryč" bylo mi z toho smutno.

,,To bude dobrý" objal mě. Zabořila jsem si hlavu do jeho hrudi a nasávala jeho vůni.

,,Jdu do pokoje" pousmála jsem se na něj a šla do pokoje.

Lehla jsem si do postele a vzpomínala, co jsem všechno s Marcusem prožili.

,,I love you
You love me
You and me
This is love" zazpívala jsem. Chybí mi ty časy.

Rozhodla jsem se, že si půjdu napustit vanu.

Napustila jsem si vanu a hodila do ní sůl do koupele. Potřebuju se uvolnit.

Vyslékla jsem se a vlezla do horké vany. Zavřela jsem oči a uvolnila se.

Musela jsem usnout, protože mě probudila voda, která byla studená. Vypustila jsem vanu a osušila se. Přeběhla jsem do pokoje, kde jsem se oblékla do pyžama. Slyšela jsem nějaký smích z chodby, tak jsem vylezla na chodbu. Byli tam nějaké holky.

,,Co tady děláte?"

,,Běžte do pokoje za chvíli jsem tam" poslal je Martinus do pokoje.

,,Jakože?" Nechápala jsem

,,Ale projekt do školy"

,,Jasně..." Martinus zavřel za sebou dveře a v tu chvíli vylezl Marcus.

,,Jeho kamarádky, které ho chtějí" Uchechtl se

,,Jo tak"

,,Předhánějí se kdo ho dostane dřív" zakroutil nad nimi hlavou.

,,Marcusi, co se to s tebou stalo? Kde je ten veselý kluk, kterého jsem si tak moc oblíbila? Kluk se kterým mám nejvtipnější vzpomínky? Kluk, který mě dokázal rozesmát za každé situace, se kterým jsem se vždycky tak moc nasmála?" Podívala jsem se na něj, ale on stál s lítostí v tváři, ale snažil se to skrývat.

,,Je pořád tady, jen... jen nemám náladu se smát" s těmito slovy zavřel dveře...

❤ LECUS ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat