,,Už teď se mi po něm stýská a to je pryč teprve 2 hodiny"
,,Taky se mi po nich stýská, ale co se dá dělat. Hlavní je, že si plní sen a my můžeme být u toho"
,,Jo máš pravdu" přikývla Nina.
,,Holky?!"
,,V obýváku!" zavolala jsem na zpět. Do obýváku vešla mamka a držela telefon v ruce.
,,Volal mi Adam. Chce nás vzít do Stockholmu za klukama, když by jsme za hodinu vyjeli, tak dorazíme dvě hodiny před jejich koncertem. Myslím, že kluky by jsme příjemně překvapili" usmála se. Chtěla jsem tak hrozně moc jet, ale nechtěla jsem zrušit plány s Ninou.
,,Myslím, že by si měla jet" usmála se na mě Nina.
,,Nino ovšem tahle nabídka platí i pro tebe. Pokud tě rodiče pustí, tak můžeš jet s námi"
,,Nino prosím" otočila jsem se na ni.
,,Samozřejmě, že chci jet, ale nevím jestli mi to rodiče dovolí. Půjdu se jich zeptat, ale budou s vámi určitě chtít mluvit, takže buďte na telefonu"
,,Já půjdu rovnou s tebou a o všem si s nimi promluvím. Leno ty se zatím sbal. Budeme tam celou dobu s nimi"
,,Dobře" kývla jsem na souhlas a běžela si sbalit věci, které si budu brát sebou do Stockholmu. Vyndala jsem velký černý kufr, do kterého jsem začala házet věci. Sbalila jsem věci aji z jejich merche, které mi kluci dali.
Když už jsem měla sbaleno, tak jsem šla dolů, kde už čekal Adam. Nina mi ani nenapsala jestli s námi může jet. Divné.
,,Chceš vzít kufr?" zeptal se mile Adam.
,,Zvládnu to, děkuju" usmála jsem se na něj nazpět. Obula jsem si černé Vansky a šla si dát kufr do kufru.
Už jsem chtěla napsat Nině, ale objevila se vedle mě s kufrem u nohou.
,,A na mě by si zapomněla?" řekla ironicky Nina.
,,Takže ty jedeš. Panebože my uvidíme Marcuse a Martinus!" objala jsem ji celá šťastná a připadala jsem si jako jejich fanynka, která je uvidí poprvé v životě.
,,Holky nasedat a jedem" kývli jsme na souhlas a sedli si do auta.
✈️✈️✈️✈️
Právě jsme dorazili na hotel. S Ninou jsme si vzali karty od pokoje a vydali se do pokoje.
,,Myslím že je největší čas se připravovat" kývla jsem na souhlas a přípravy mohly začít. Obě dvě jsme se vysprchovali, vyfoukaly vlasy a namalovali jsme se.
,,A co na sebe?" zeptala se Nina.
,,No vlastně na to jsem myslela už doma, takže jsem nám vzala něco z jejich merche, aby jsme zapadli" Hodila jsem po ní černé tričko s jejich logem a jmény. Já jsem si vzala to samé tričko, akorát v bíle a k tomu černé džíny. Nina to měla na opak, že měla černé tričko a bíle džíny.
,,Skvělá náhoda" zasmáli jsem se a obuli si boty. Ještě jsme si vzaly bombery a mohli jsme jít. Dole už na nás čekala mamka s Adamem. Vyjeli jsme směrem k hale, kde se to má konat.
,,Těšíte se?" zeptal se Adam a podíval se na nás ve zpátečním zrcátku.
,,Moc" přikývli jsme s Ninou.
,,Tak až tam dojedeme tak půjdeme zadním vchodem, protože by jste stáli hrozně vzadu. Fanynky tam čekají od rána. Půjdete..." začal nám Adam popisovat, kde budeme, aby nás kluci neviděli ještě před koncertem.
ČTEŠ
❤ LECUS ❤
FanfictionOna je hodná, milá, nevinná dívka. On je egoistický, namachrovaný debil. Ale i přes to jaký je ji doopravdy miluje. Nedokáže si představit život bez ní, bez SVÉ princezny. Nikdy by ji nikomu nedal. Je jeho. Bez její přítomnosti je NIC... #4 marcusan...