,,Leno?" Zaklepala mamka na dveře, tak jsem ji šla otevřít.
,,Ano?"
,,Sbal si věci. Musíme odjet už dneska"
,,Cože? Proč?"
,,Zítra musím být už v práci"
,,A tak mi s Ninou poletíme letadlem. Mami prosím. Prosím" udělala jsem psí oči.
,,Fajn" povolila nakonec. Vypískla jsem a objala ji.
,,Tak mi s Adamem už pojedem, tak se prosím tě chovejte a s Marcusem dohlédněte na ty dva"
,,Neboj" zasmála jsem se. Rozloučili jsme se a já zalezla zase do postele. Všimla jsem si, že si tady Marcus nechal telefon. Někdo mu psal. Nechtěla jsem se dívat, ale zvědavost vyhrála. Byla to Jessica.
Jessica: Tak to si posral! Jak sis mohl vybrat místo mě ji? Ale tak co. Aspoň můžu prcat s někým jiným a ne jen s tebou. V posteli nejsi moc dobrý 😊
Slyšela jsem za dveřmi kroky. Rychle jsem telefon položila na stejné místo a běžela k sobě do postele.
,,Já myslel že už tu nebudeš"
,,Vadím ti tady nebo co?" Zeptala jsem se na oko uraženě.
,,Jasně že ne. Jenom jsem si myslel, že jste odjeli s tátem" přešel ke skříňce, kterou otevřel. ,,Vlastně je dobře že jsi zůstala. Mám tady takový suvenýr a potřeboval bych s tím pomoct" vytáhl flašku vína.
,,Bude mi ctí" usmála jsem se na něj. On flašku rozdělal a nalil nám do plastových kelímku, ale tak lepší jak nic.
,,Děkuju" poděkovala jsem mu, když mi dal kelímek s vínem. Připili jsme si, povídali jsme si a víno ubývalo, až tam nakonec nebylo nic. Oba jsme byli už maličko v náladě, takže jsme se smáli i věcem, kterým by jsme se normálně nesmáli.
,,Jsi úžasná víš to?" Pohladil mě po tváři a zadíval se mi do očí.
,,Děkuju" řekla jsem s červenými líčky.
,,Jsi roztomilá" vpíjel se mi do očí. Začal se přibližovat nějakým způsobem mi to nevadilo. Už dlouho jsem chtěla ochutnat jeho rty, ale problém byl, že nás vždycky někdo vyrušil nebo jsem ztratila odvahu, a tak jsem plácla první kravinu, která mě napadla. Teď už to tak nebude. Už jsem to nevydržela a přitáhla jsem si ho blíž k sobě. Naše rty se konečně spojily a já mohla pocítit tu úžasnou chuť.
Přejel mi jazykem po spodním rtu a tím si chtěl vyžádat přístup do mých úst, který jsem mu povolila. Sedla jsem si na něj obkročmo aniž bych rozdělila naše rty. Marcus se usmál a rukama mi sjel na zadek. Věděla jsem, že Marcus chce něco víc a vůbec mi to nevadilo. Cítila jsem se tak uvolněná jako bych létala. Nepřemýšlela jsem co dělám prostě jsem jednala. Sundala jsem mu tričko a pohled se mi zastavil na jeho mírně vypracované hrudi. Když si Marcus všiml kam koukal, tak se ušklíbl a přitáhl si mě zase do polibku. Netrvalo dlouho a moje tričko už bylo taky na zemi.
Už jsem to nevydržela a musela si rukou přejet po té jeho dokonalé hrudi. Marcus se egoisticky ušklíbl a začal mi obsypávat krk polibky. Jo tak ty takhle. Zavrťela jsem se, protože jsem na něm pořád seděla, a 'omylem' se otřela o jeho kamaráda. Marcus mi zavzdychal do krku, a tak jsem pohyb ještě několikrát zopakovala. No a pak to už šlo samo, protože Marcus byl nadržený jak to prase...
ČTEŠ
❤ LECUS ❤
FanfictionOna je hodná, milá, nevinná dívka. On je egoistický, namachrovaný debil. Ale i přes to jaký je ji doopravdy miluje. Nedokáže si představit život bez ní, bez SVÉ princezny. Nikdy by ji nikomu nedal. Je jeho. Bez její přítomnosti je NIC... #4 marcusan...