39 💛

190 9 1
                                    

,,Tak pojďte už!" zakřičela na nás mamka. Ještě jsem se rychle zkontrolovala v zrcadle a šla za nimi. Obula jsem si žabky a mohli jsme vyrazit na pláž.

,,Marcusi jdeš se mnou do vody?" zeptala jsem se ho. Jen záporně zakroutil hlavou.

,,Já půjdu" řekl Chris, který se tady objevil.

,,Chrisi" objala jsem ho.

,,Tak jdeme?" zeptal se a chytl mě za ruku. Běželi jsme do vody a při tom se smáli. Dělali jsme tam kraviny a jen tak jsem zahlédla, jak se Marcus baví s Martinusem. Mluvili o něčem důležitém, protože jeden druhému hltal každé slovo.

,,Tvůj kluk?" zeptal se Chris, když si všiml, že je pozoruji.

,,Ne něco jako nevlastní brácha" zakroutila jsem hlavou.

,,Aha" řekl Chris a zasmál se.

,,Co?" nechápala jsem.

,,Já jen, že se na něj díváš dost zamilovaně. Hlídáš ho jako oko v hlavě"

,,Myslím, že už půjdu za nimi tak zatím" rozešla jsem se k nim, abych Chrisovi na to nemusela odpovídat,protože popravdě ani nevím co bych mu na to měla říct. Když si kluci všimli, že se k nim blížím tak zmlkli. Mě pomlouvali nebo co? Lehla jsem si na lehátko a opalovala se.

,,Máte nějaké plány na večer?" zeptala se mamka, která přišla s Adamem. Až teď jsem si všimla jako skvělou postavu má Adam. Tak už vím, kde má Marcus vzor.

,,Vlastně já mám v plánu jít za Mely proč?"

,,No já a Adam chceme jít do jedné vyhlášené restaurace, ale nechceme, aby jste se nudili. Jinak půjdete s námi"

,,Já mám taky své plány" řekl Marcus. No já tam s nimi sama nepůjdu. Nebudu jim dělat křena.

,,Já taky, takže budete trávit večer ve dvou"

Čas ubíhal a večer se přibližoval. Neměla jsem nejmenší tušení co budu dělat a Chrisovi psát nebudu. Nemám na něj náladu.

,,Tak jdeme" řekla mamka. Pobalily jsme věci a šli na hotel. Mamka s Adamem se šli připravovat, ale skončilo to tak, že se z koupelny začaly ozývat steny. No to si dělají prdel ne? Proč tady nejsou silnější zdi. No já je rozhodně poslouchat nebudu, takže jsem šla k Marcusovi.

,,Můžu?" nakoukla jsem dovnitř.

,,Jasně" usmál se.

,,Co máš v plánu na večer?" zeptala jsem se ho.

,,Vlastně nic. Jen jsem tam s nimi nechtěl jít. Předpokládám, že ty to samé" kývla jsem na souhlas. Všimla jsem si, že tady má nějaké dveře. Asi na terasu, ale nešla jsem tam.

,,Ale co že si vlastně přišla?" zeptal se.

,,Tvůj tatíček klátí moji mamku v koupelně" rozlehlo se ticho, a pak jsme oba dva dostali výbuch smíchu.

,,No to si děláš srandu ne?"

,,Tak poslouchej" otevřela jsem dveře do jeho pokoje a byla potichu.

,,Ty vole tati!" zakřičel Marcus a oba dva jsme se rozesmáli. Došla jsem k Marcusovi posteli a rozplácla se tam. Oba dva jsme se váleli na posteli a smáli se jak dementi.

Když jsme se uklidnili, tak jsme si jen tak povídali. Už vím kdo je Mely. Je to Martinusova dobrá kamarádka a zároveň bývala holka. Marcus je celkem dobrý zdroj informací.

,,Tak mi už půjdeme" přišel za námi Adam. Oba dva jsme se na sebe podívali a začali se smát.

,,No co? Zrovna ty by si mě měl pochopit, když ses celý potatil"

,,No dobře, ale jako, že by si mě při tom musel poslouchat" rozesmál se nanovo.

,,Tak se mějte" řekl Adam a byl celý rudý.

❤ LECUS ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat