Seděli jsme s Ninou před chatkou a povídali jsme si, ale najednou se u nás objevil Martinus.
,,Ahoj jsem Martinus, ale to už asi víš" usmál se na Ninu.
,,Lena" představila jsem se.
,,Jo tak ty si ta Lena co pořád stírá mé dvojiče" zasmál se.
,,Jo to budu asi já" uchechtla jsem se.
,,Je zvláštní, že si mu nepadla hnedka k nohám jako všichni ostatní" sedl si za náma.
,,Možná to bude tím, že nejsem jako ostatní" mrkla jsem na něj.
,,No to asi ne, ale kvůli tomu tady nejsem. Mám vám vzkázat, že až se setmí se sejdeme u táboráku" obě jsme kývli na souhlas a šli se převléct, aby nám nebyla zima a toto oblečení nesmrdělo kouřem. Proto jsem si oblékla obyčejné černé hadrové kraťasy a k tomu černé tričko, které jsem si do toho zastrčila. Přehodila jsem si přes to mikinu a obula si moje černé vansky.
,,Měli bychom jít, jestli si chceme sednout" zasmála jsem se když už se Nina asi potřetí kontrolovala v zrcadle.
,,Jo máš pravdu" Vyšli jsme s chatky a šli doprostřed táboru, kde se nacházel oheň, kde seděli už snad všichni.
,,Držím vám místa" mávl na nás Martinus. Bohužel na mě vyšlo místo vedle Marcuse, ale tak snažila jsem se ho ignorovat.
,,Tak si něco zazpíváme ne" Lucas, Sebastian a Kim si vzaly kytary a začali hrát nějaké písničky. Nezpívala jsem, protože jsem si svým zpěvem nebyla jistá, a tak jsem poslouchala ostatní, teda lépe řečeno Marcuse. Má okouzlující hlas, teda jenom když zpívá.
,,Lidi dáme poslední písničku a půjdeme spát" Oznámil Lucas, ale ozvalo se nesouhlasné mručení, které ho stejně nezajímalo.
,,Můžete si vybrat písničku" Nabídla Kim.
,,Tak jako tradičně Mercy od Shawna" řekla jedna menší brunetka.
,,Dobře" usmála se na ni Kim a začali hrát první tony. Tady už zpívat budu, protože tu písničku mám ráda a hlavně je poslední.
,,You've got a hold of me
Don't even know your power
I stand a hundred feet
But I fall when I'm around youShow me an open door
Then you go and slam it on me
I can't take anymoreI'm saying baby" začali jsme a přitom se Marcus na mě díval. Cítila jsem, jako by jsme se na sebe napojili.
,, Please have mercy on me
Take it easy on my heart
Even though you don't mean to hurt me
You keep tearing me apart
Would you please have mercy
Mercy on my heartWould you please have mercy
Mercy on my heart" zpívali jsme a při tom jsme se s Marcusem dívali do očí.,,I'd drive through the night
Just to be near you, baby
Heart old and testified
Tell me that I'm not crazyI'm not asking for a lot
Just that you're honest with me
My pride Is all I got
I'm saying babyPlease have mercy on me
Take it easy on my heart
Even though you don't mean to hurt me
You keep tearing me apart
Would you please have mercy on me
I'm a puppet on your string
And even though you got good intentions
I need you to set me free
Would you please have mercy
Mercy on my heart
Would you please have mercy
Mercy on my heartConsuming all the air inside my lungs
Ripping all the skin from off my bones
I'm prepared to sacrifice my life
I would gladly do it twice
Consuming all the air inside my lungs
Ripping all the skin from off my bones
I'm prepared to sacrifice my life
I would gladly do it twicePlease have mercy on me
Take it easy on my heart
Even though you don't mean to hurt me
You keep tearing me apart
Would you please have mercy on me
I'm a puppet on your string
And even though you got good intentions
I need you to set me freeI'm begging you for mercy, mercy
(I'm begging you, begging you please, baby)
I'm begging you for mercy, mercy
(I'm begging you, I'm begging you yea)" Dozpívali jsme a ani jsme si nevšimli, že v průběhu přestali ostatní zpívat. Byli jsme s Marcusem na sebe zvláštně napojeni. Nevím jak, ale bylo to úžasný. Jakoby se dokázal jeden vcítit do druhého. Sklidili jsme potlesk a šli spát.,,To bylo úžasný, ale co to bylo?" zeptala se Nina, když jsme šli do chatky.
,,Nevím bylo to zvláštní. Jako by jsme se na sebe napojili nebo co"
,,Zněli jste spolu božsky. Vaše hlasy se skvěle doplňovali a taky jste to zpívali tak procítěně"
,,Děkujeme, ale když s ním mluvíš normálně tak je to nafoukaný blbec" protočila jsem očima.
,,Předpokládám že mluvíte o mně" ozval se za námi Marcus.
,,Jo to bavíme"
,,Však já vím, kdo by se nebavil o krásném, zábavném a vtipném Marcusi Gunnarsenovi"
,,Spíš nafoukaným Marcusi Gunnarsenovi" odfrkla jsem si.
,,Neříkej, že se ti tak nelíbím" přiblížil se ke mně.
,,Ne Marcusi, opravdu ne. Nemám ráda kluky, kteří se chovají namyšleně a nedávají najevo lásku, kterou cítí k určitým osobám, aby nebyli za slabochy, ale chceš něco říct? I kdyby ne tak ti to stejně řeknu. Ten kdo neukazuje lásku k příbuzenstvu je slaboch" Otočila jsem se a šla do chatky...
ČTEŠ
❤ LECUS ❤
FanfictionOna je hodná, milá, nevinná dívka. On je egoistický, namachrovaný debil. Ale i přes to jaký je ji doopravdy miluje. Nedokáže si představit život bez ní, bez SVÉ princezny. Nikdy by ji nikomu nedal. Je jeho. Bez její přítomnosti je NIC... #4 marcusan...