,,Ne prosím" Prosila jsem Christiana.
,,Co z toho budu mít?" zeptal se.
,,Co budeš chtít" Christian mě pustil a já děkovala bohu, že mě do té vody nehodil.
,,Naučím tě surfovat"
,,To beru, ale musím tě upozornit, že už jako malá jsem stála na surfu"
,,Tím líp. To ti to jenom ukážu a půjde ti to samo, takže se tady sejdeme za dvě hodinky?"
,,Jako už dneska?" zeptala jsem se trochu zděšeně.
,,Jo, protože večerní surfování je nejlepší" mrkl na mě
,,Fajn tak za dvě hodinky"
,,Dobře tak já dovezu prkna"
,,Tak zatím" mávla jsem na něj a vydala se zpátky na hotel. Říkáte si, že jsem asi úplně padlá na hlavu, když jdu večer ven s klukem, kterého jsem před dvěma hodinami poznala, ale je opravdu hrozně milý a mám pocit jako bych ho znala tak 2 roky. Skvěle si rozumíme.
,,No konečně si tady" řekla mamka, která seděla s ostatními u stolu. Viděla jsem pizzu, takže předpokládám, že jsem přišla akorát na večeři. Umyla jsem si ruce a sedla si k ostatním. Všimla jsem si, že Marcus je nějaký divný.
,,Marcusi děje se něco?" zeptala se ho mamka.
,,Ne jen jsem unavený. Půjdu spát" řekl a vstal o stolu.
,,Půjdu už taky" mamka si mě změřila zvláštním pohledem.
,,Ani na to nemysli" řekla jsem ji se smíchem a šla do pokoje. Lehla jsem si do postele a rozhodla jsem se jít na hodinu spát.
Probudil mě budík, který jsem vymáčkla a vstala z postele. Oblékla jsem si černé plavky a přes to si hodila bílé šaty. Odlíčila jsem se a potichu otevřela dveře. Potichu jsem se proplížila ke dveřím a na menším věšáčku si vzala klíče. Obula jsem si žabky a šla.
Když jsem přišla na pláž tak už tam Chris byl. Sundala jsem si šaty a pečlivě ho poslouchala.
,,Jsi ready to zkusit ve vodě?"
,,Jsem" vzala jsem si prkno a jela jsem k první vlně. Sjela jsem ji úplně bez problému.
,,Skvělý!" tleskal Chris rukama nad hlavou a rozjel se k další blížící se vlně. Takhle jsme surfovali do tří do rána.
,,Už musím jít"
,,Jo já taky" pomohla jsem mu dát prkna na auto.
,,Tak ahoj a doufám, že se ještě uvidíme"
,,To si piš, že jo" objala jsem ho a šla na hotel.
Potichu jsem odemkla a klíče pověsila zpět. Šla jsem do pokoje, kde jsem hned vyčerpáním usnula.
Probudila jsem se už v osm. Celkem brzo. Čekala jsem, že budu spát déle, ale tak jsem si aspoň zabrala koupelnu. Vysprchovala jsem se, vyfoukala vlasy a nalíčila se. V pokoji jsem se oblékla a šla do kuchyně, kde už byli všichni až na mně.
,,Dobré ráno" pozdravila jsem je.
,,Dobré. Tak jaké bylo noční surfování?" otočila se na mě mamka.
,,Skvělý" odpověděla jsem.
,,Proč si se nezeptala?"
,,Protože jsem věděla, že mě nepustíš"
,,Pustila bych tě, kdybych znala toho kluka" Shit!
,,No vidíš, takže by si mě nepustila"
,,Jakého kluka?" zeptal se Martinus.
,,Christiana dál nevím" mykla jsem rameny.
,,Jo to je ex přítel od Mely. Takový hnědovlasý, modrooký o něco vyšší jak Mac" kývla jsem na souhlas a Marcus se zamračil.
ČTEŠ
❤ LECUS ❤
FanfictionOna je hodná, milá, nevinná dívka. On je egoistický, namachrovaný debil. Ale i přes to jaký je ji doopravdy miluje. Nedokáže si představit život bez ní, bez SVÉ princezny. Nikdy by ji nikomu nedal. Je jeho. Bez její přítomnosti je NIC... #4 marcusan...