Stála jsem před zrcadlem a prohlížela jsem se. Měla jsem na sobě černé šaty, které mi sahali nad kolena a na krku se mi třpytil medailonek. Sešla jsem schody a šla na zahradu, protože jsem slyšela přijíždějící auto, které patřilo Martinusovi.
,,Všechno nejlepší!" Vykřikli jsme a Lisa si zakryla ruku pusou stejně jako mamka. Docela jsem se bála její reakce.
,,To snad není možný! Zlatíčko" řekla a už drtila Lisu v objetí. Obě dvě brečeli štěstím.
,,Myslím, že ji chyběla" řekla Nina, která se u mě objevila. Kývla jsem na souhlas.
,,Jinak večer jdeme na ples" usmála se Nina.
,,Ale-"
,,Žádný ale" zarazila mě ,,Lisa bude muset být v šest v nemocnici, takže my se pak budeme chystat na ples" mrkla na mě.
,,Vím, že jsi mi říkala, že dárek nechceš, ale stejně jsem ti ho koupila"
Podala mi krabici, ve které byla mikina.,,Jako by jsme těch věcí měli málo" zasmála jsem se.
,,Páni" řekla jsem když jsem vyndala polštář s naší fotkou. ,,Děkuju" objala jsem ji.
,,Liso mám pro tebe dárek" táhla jsem ji ke mně nahoru a mrkla na kluky.
Svůj dárek jsem položila vedle skříně a podala ji ten můj.
,,Je to jen taková maličkost, ale i tak doufám, že se bude líbit" předala jsem ji malinkatou taštičku, ve které se nacházela krabička s medailonkem, který když otevře, tak je tam naše společná fotka.
,,Děkuju" vypískla a objala mě.
,,Jsem ráda, že se ti líbí" usmála jsem se na ni.
,,Vlastně je tady ještě něco, co by si určitě chtěla vidět" usmála jsem se na ni, když si zapínala medailonek.
,,Jaká?" Na nic jsem nečekala a táhla ji dolů. Otevřela jsem dveře do 'studia' a kluci začali hnedka zpívat.
On this day... (media⬆️)
,,Panebože to bylo nádherné" řekla Lisa a rozbrečela se. Martinus udělal takový ten dojatý zvuk a šel ji obejmout a hned po něm Marcus.
Zazpívali jsme si pár písniček a šli zpět na zahradu. Teda oni šli mě zastavila mamka.
,,Jak?" Zeptala se
,,Babča" mykla jsem rameny.
,,Jen ti chci říct, že se vůbec nezlobím. Je úžasný, že jsem s ní a můžu s ní oslavit 18té narozeniny"
,,To jsem ráda" usmála jsem se na ni.
,,A teď pojď pro dort" řekla mamka. Vzala jsem dort, na kterém bylo 18 svíček. Mamka svíčky zapálila a já šla na zahradu.
Zazpívali jsme ji písničku a čekali, až sfoukne svíčky.
,,Chci aby si to udělala semnou" kývla jsem na souhlas a společně jsme sfoukli svíčky. Ostatní začali tleskat.
✈✈✈
Bylo půl šesté, což znamenalo, že Lisa musí už jet.
,,Jen chci říct, že to byla nejlepší oslava, kterou jsem kdy zažila. Nejen proto, že jsem to mohla oslavit s Lenou, ale taky, že je tady mamka, kterou jsem měla jen ve svých představách nebo fotkách. O tomhle dnu jsem hodně snila. Chtěla jsem aby tyhle narozeniny byli výjimečný a taky že byli. Strávila jsem je s úžasnýma lidma, které pro mě moc znamenají. Mám vás ráda" po těchto slovech jsem brečela jako malá. Udělali jsme skupinové objetí.
,,Ještě se mi přijď ukázat v těch šatech" řekla Lisa, a pak už odjela a my se šli chystat na ples...
ČTEŠ
❤ LECUS ❤
FanfictionOna je hodná, milá, nevinná dívka. On je egoistický, namachrovaný debil. Ale i přes to jaký je ji doopravdy miluje. Nedokáže si představit život bez ní, bez SVÉ princezny. Nikdy by ji nikomu nedal. Je jeho. Bez její přítomnosti je NIC... #4 marcusan...