27 💛

329 10 0
                                    

Když jsem vylezla z koupelny tak mě na chodbě zastavil Marcus.

,,Mám pro tebe dárek" usmál se na mě a podla mi tašku s dárkem. Nakoukla jsem dovnitř a uviděla polštář, na kterém byla moje fotka s Macem. Oba dva jsme se dívali někam do prdele a smáli jsme se. Pak tam byly kryty na telefon, ale jeden mě zaujal. Byl to kryt s jejich fotkou a logem. Dále tam byla mikina a tričko od CK.

,,Děkuju" objala jsem ho.

,,Líbí se ti to?" Zeptal se nejistě.

,,Jasně že jo. Vlastně už jsi druhý kdo mi dal polštář" zasmál jsem se.

,,Jo Nina říkala, ale snad to nevadí"

,,Vůbec to nevadí jsem jedině ráda, ale musím se jít ještě připravit" kývl a já šla do pokoje. Oblékla jsem si šaty.

A připla si řetízek od Marcuse

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A připla si řetízek od Marcuse. Ještě jsem se namalovala a šla za Marcusem jestli mě hodí do nemocnice.

,,Marcusi hodíš mě do nemocnice?" Zeptala jsem se ho a on kývl.

,,Sluší ti to" řekl Marcus.

,,Tobě taky" usmála jsem se na něj a obula si černé boty na podpadku.

Když jsme dojeli do nemocnice, tak se na nás všichni zvláštně dívali. No není divu. Marcuse zastavili nějaké holky, tak se tam s nima fotil, a já šla zatím za Lisou, u které seděla mamka a povídali si.

,,Jseš nádherná" řekla Lisa.

,,Děkuju" usmála jsem se.

,,Je ti něco?" Zeptala jsem se ji, protože byla nějaká bledá.

,,Ne jen jsem unavená, tak bych se potřebovala prospat" řekla Lisa, a tak jsme se rozloučili a šli.

,,Tady máš nějaké peníze" řekla mamka, když jsme šli směrem ven.

,,Díky" řekla jsem a peníze si převzala, a uklidila je do psaníčka. S mamkou jsem se rozloučila a šla za Macem.

,,Zdovolením bych si ho už vzala"

,,Tak ty jsi ta Jessica?" Zeptala se mě blondýna.

,,Není. Tahle je milejší" řekla holka vedle.

,,Jsem Lena, ale teď už nás omluvte" chytla jsem Marcuse a táhla ho k autu.

Vstoupili jsme před budovou, kde se ples konal. Před vchodem na nás čekala Nina s Martinusem.

Zaplatili jsme si vstup a dostali náramky.

Vešli jsme do sálu a sedli jsme si ke stolům. Kluci nám donesli pití tak jsme poděkovali.

,,Půjdem tancovat?" Zeptal se Marcus. Všichni jsme se zvedli a šli tancovat. Užívala jsem si tyhle momenty kdy jsme všichni spolu.

,,Jdu na vzduch" řekla jsem Marcusovi

,,Dobře za chvíli se vrať" kývla jsem na souhlas a šla jsem ven. Vytočila jsem Lisu a zavolala jí.

,,Ano?"

,,Jen ti volám jestli už spíš"

,,Vlastně jsem musela ještě něco dodělat, ale už jdu spát"

,,Tak dobrou, miluju tě"

,,Já tebe" řekla a položila to. S povzdechem jsem se vrátila dovnitř a zrovna začala hrát pomalá písnička. Marcus ke mně přišel a požádal mě o tanec, který jsem nemohla odmítnout.

Tancovali jsme asi tři písničky a šli jsme si sednout. Chvíli jsme si povídali než se tam přiřítila Jessica.

,,Marcusku jdeme tancovat, ať jim ukážeme jak vypadá nejkrásnější pár" řekla a táhla ho na parket.

,,To je taková kráva" zanadávala jsem si.

,,Ale že by se ti líbil" řekl Martinus.

,,Ne a jdeme na bar. Zvu vás na panáka" zvedli jsme se a šli jsme k baru...

❤ LECUS ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat