22 💛

352 13 0
                                    

Probudila jsem se ve své posteli, když bylo sedm hodin. Šla jsem dolů, protože jsem měla hlad. Marcus s Ninou se tam dohadovali co patří do palačinek a Martinus se na ně jen s pobavením díval.

,,Můžu s tebou mluvit?" Zeptal se Martinus, když si mě všiml. Kývla jsem na souhlas a ty dva dementy jsem tam nechala.

,,Tak o co jde?" Zeptala jsem se Martinuse, když jsem si sedla vedle něj na gauč.

,,Jde o to, že už asi s Emily nechci být. Už to mezi námi není jako dřív a navíc jsem se asi zamiloval do jiné" přiznal se mi.

,,Asi?"

,,Nejsem si tím jistý. Jsem zmatený"

,,Pokud ji miluješ tak máš nutkání být pořád s ní. Mít ji pořád na očích, aby se ji něco nestalo. Šílíš kdykoliv ji vidíš. Bolí tě ji vidět smutnou. Když se na tebe usměje, tak se ti srdce rozbuší" řekla jsem mu.

,,Tohle všechno cítím. Ona je úžasná, milá, hodná, zábavná, když se na mě dívá tak šílím nad její roztomilostí, ale nejvíc se mi na ní líbí, že pro mně neudělá všechno co ji řeknu jako Emily. Tý kdybych řekl, ať se podřeže tak to udělá"

,,Prej asi jsem zamilovaný" začala jsem se smát ,,Podle toho co mi tady říkáš by si pro ni i zabíjel"

,,Já za to nemůžu, ale je tu pořád Emily"

,,Rozejdi se s ní. Nemá cenu být s někým koho už nemiluješ ublížiš tím nejen sobě, ale i jí"

,,Asi máš pravdu"

,,Mám pravdu, ale kdo je ta úžasná holka?" Zeptala jsem se ho a on trošku znervózněl.

,,To je jedno. Nikdy by mě nechtěla" posmutněl.

,,Martinusi to není pravda. Jsi hodný, milý a hezký kluk" usmála jsem na něj

,,Díky" objal mě ,,Takovou ségru jsem potřeboval" odtáhla jsem se od něj a on odešel asi za Emily. 

,,Co tady děláš tak sama?" Přišel Marcus.

,,Ale nic. Jen jsem něco řešila s Martinusem" mávla jsem nad tím rukou.

,,Víš že za měsíc máš narozeniny?"

,,Vím a myslím, že tyhle narozeniny budou jedinečný"

,,Taky už ti bude 18"

,,Panebože já budu stará" zasmáli jsme se.

,,Ty idiote táhni si to uklidit" přišla naštvaná Nina.

,,Vždyť už jdu" protočil očima. Šla jsem s nima do kuchyně, kde byl nehorázný bordel.

,,Vy dva do kuchyně nepatříte, aspoň ne spolu" uchechtla jsem se.

,,Tak on je úplný idiot. On chce nakřápnout vajíčko, ale dá do toho mrdu a vajíčko je na zemi"

,,Prosím tě ty buď zticha"

,,Tak dobrý!" Zakřičela jsem. ,,Marcusi běž prostřít" řekla jsem mu a podala mu talíře s příborama, zatím co já se pustila do úklidu.

,,Co jsi řešila s Martinusem?" Zeptala se mě.

,,Rozchod s Emily" pokrčila jsem rameny.

,,Cože? To je super!" Povyskočila radostí.

,,V klidu" zasmála jsem se.

,,Já to věděl už na tom táboře, že jsi z něj udělaná" rozesmál se Marcus.

,,A co má být? Vadí ti že není udělaná z tebe?" Zeptala jsem se ho s úšklebkem na tváři.

,,Proč by mělo" odfrkl si a šel si sednou do jídelny. S Ninou jsme se na sebe koukli a rozesmáli se.

,,Moc vtipný" křikl na nás Marcus a to jsme se rozesmáli ještě víc.

❤ LECUS ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat