33 💛

293 10 2
                                    

Právě jsme šli dovnitř, ale viděla jsem jednu holčinu, jak sedí na zábradlí a pláče. Šla jsem za ní.

,,Co se stalo?" zeptala jsem se ji norsky, a pak jsem si uvědomila, že mi asi nerozumí, ale když jsem to chtěla říct anglicky, tak mi norsky odpověděla.

,,Nemůžu na koncert Marcuse a Martinus, protože mi mamka nechtěla koupit lístky. Chápu peníze potřebujeme, tak jsem šla sem a doufala, že je potkám tady a nic. Asi mi prostě není přáno je vidět" Podívala jsem se na ostatní, kteří na mě čekali.

,,Víš co? Vem si můj lístek" natáhla jsem k ní ruku s lístkem.

,,Díky, ale to nemůžu" zakroutila hlavou.

,,Opravdu si ho vezmi. Budu ráda, když se ti splní sen" usmála jsem se na ni.

,,Vlastně. Můžete jí obě" přistoupil k nám Adam. ,,Mám jeden lístek navíc, protože měla přijet Emma"

,,Tak myslím, že není co řešit" usmála jsem se na ni.

,,Děkuju strašně moc" objala mě.

,,Půjdeme, protože za dvě minuty pouští ostatní" kývli jsme na souhlas, Vešli jsme dovnitř a my jsme šli k podiu, za to Adam s mamkou šli nahoru na balkon.

,,Jak se vlastně jmenuješ?" zeptala jsem se.

,,Jsem Kate vy?"

,,Já jsem Lena a tohle je moje nejlepší kamarádka Nina"

,,Koho máš radši?" zeptal se ji Nina.

,,Oba, ale prostě víc se mi líbí Martinus. Je víc roztomilý"

,,Jo to je" řekla Nina. Víc už jsme si toho neřekli, protože už pustily fanynky.

Kluci konečně začali písničkou next to me. Hrozně jsme si to užívali. Cítila jsem se jako jejich největší fanynka, která je vidí poprvé v životě. Marcus si nás konečně všiml a upřímně se usmál. Něco řekl Martinusovi a ten se na nás usmál...

,,Chci vám poděkovat za to, že jsem je mohla vidět a snad někdy budu mít i fotku" usmála se na nás Kate.

,,A vlastně proč ne teď?" podívala se na mě Kate a já přikývla. Chytili jsme Kate za ruce, každá z jedné strany a běželi jsme ke klukům do šatny. Ochranka nás nezastavila, takže předpokládám, že nás kluci už nahlásili. Vtrhli jsme k nim do šatny a začali se smát nad jejich výrazem.

,,Ahoj" usmál se Marcus a objal mě. ,,Co tady děláte?" zeptal se.

,,Vzal nás sem Adam, ale chtěla jsem se zeptat jestli by jste byli tak ochotní a vyfotili se s Kate" ukázala jsem na blondýnku, která stála za námi.

,,Jasně" usmál se Marcus. Kluci se s ní začali různě fotit. Když už měla asi 10 fotek tak ještě jednou kluky objala.

,,Holky chci vám hrozně moc poděkovat za dnešek. Díky vám jsem je mohla vidět na podiu. Mám s nimi fotky a to jen díky vám" obě nás objala a už ji tekla slza štěstí.

,,Nemáš vůbec zač" usmáli jsme se na ni.

,,Ale jak?" nechápala.

,,Kamarádi jsme" mykla jsem rameny. Pokývala na souhlas a rozloučila se s námi, že už musí domů a my jsme jeli na hotel, když se kluci konečně převlékli.

Šli jsme hotelem a zastavili se před naším pokojem. Otevřeli jsme ho a všichni čtyři jsme šli dovnitř.

,,Hej Leno?" podíval se na mě Martinus.

,,Co?" nechápala jsem.

,,Že se semnou vyměníš"

,,Proč?"

,,Protože s Ninou chodím a chci s ní být. Navíc bych s ní mohl spát v jedné posteli a ty s Marcusem ne, protože každý máme svoji. prosím" být s Marcusem v pokoji, tak to se mi nejeví vůbec špatně.

,,Fajn" souhlasila jsem...

❤ LECUS ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat