,,Broučku vstávej" zatřese se mnou mamka ,,Jsme tady" otevřu oči a rozhlédnu se. Stojíme před velikou bílou vilou.
,,Tak pojď" vystoupíme z auta a každá si vezmeme kufry s oblečením. Jdeme ke dveřím a mamka zazvoní na zvonek.
,,Ahoj" pozdraví nás Adam a mamku si přitáhne do polibku.
,,Dobrý den" pozdravím.
,,Tak pojďte" Adam ustoupí od dveří a my jdeme dovnitř. Už jenom podle chodby jde poznat, že Adam je pěkně bohatý.
,,Ukážu vám pokoje, aby jste si mohli vybalit" usmál se na nás Adam. Následovali jsme ho nějakou chodbou, až jsme došli k mramorovému schodišti.
,,Vyjdi schody a běž do posledních dveří vlevo" usmál se na mě Adam.
,,Dobře, děkuju" usmála jsem se na něj. Vzal mamku kolem ramen a předpokládám, že šli do ložnice. Povzdechla jsem si a vydala se do mého pokoje.
Otevřela jsem dveře, které by měli vést do mého pokoje. Stiskla jsem kliku a nakoukla dovnitř.
Už teď ten pokoj miluju. Kufry jsem postavila ke komodě a podívala se do skříně jestli jsem si náhodou nespletla pokoj. Žádné věci, což znamená že tenhle pokoj je můj!
,,Našla si to" usmála se na mě mamka, která stála ve dveřích.
,,Líbí se ti tady?"
,,Moc" přikývla jsem.
,,Tak tady máš zbytek věcí z auta" postavil přede mě Adam krabice s mými věcmi.
,,Děkuju" usmála jsem se na něj.
,,Tak si vybal a pak přijď. Na oběd přijdou i mí děti, takže se poznáte" usmál se na mě Adama a pak zmizeli za dveřmi.
,,Oběd" nakoukla dovnitř mamka, když jsem si vybalovala věci.
,,Už jdu jen si uklidím poslední věc" vzala jsem rámeček s fotkou a dala ji na noční stolek.
,,Tak pojď" řekla mamka a vedla mě do kuchyně, protože jinak bych se tady vážně ztratila.
Došli jsme do jídelny a sedli si ke stolu.
,,Ještě počkáme na kluky" oznámil Adam. Takže má kluky. Doufám, že nebudou namyšlení, když jsou takhle bohatí.
,,Už jsou tady" řekl Adam, když slyšel klíče v zámku.
,,Pojďte jídlo je na stole"
,,Panebože" vydechla jsem, když jsem je spatřila. Rozběhla jsem se k nim a oba si je vtáhla do objetí.
,,Leno" vydechl Tinus. Odtáhla jsem se od nich a podívala se na ně. Z obou jsem vyčetla, že mě rádi vidí za což jsem byla ráda.
,,Koukám, že už se znáte" usmál se Adam.
,,Pojďte se najíst" sedli jsme si ke stolu a povídali si, až na Marcuse. Přišel mi nějaký zvláštní.
Po obědě jsem šla k Tinusovi. Měl v pokoji stejnou fotku jak já z tábora.
,,Nina ví, že si tu?" Zeptal se mě.
,,Ne"
,,Tak já ji zavolám ať přijde, ale neřeknu, že jsi tady" usmál se na mě Tinus. Kývla jsem a nadiktovala mu číslo na Ninu. On ji zavolal a řekl, ať přijde, že pro ní má překvapení.
,,Bude nadšená, že si se sem přestěhovala" usmál se Tinus.
,,Jo, ale přijde mi, že Marcus je nějaký divný" pokrčím rameny a sednu si na postel.
,,Pak ti všechno řeknu" objal mě Tinus okolo ramen.
ČTEŠ
❤ LECUS ❤
FanfictionOna je hodná, milá, nevinná dívka. On je egoistický, namachrovaný debil. Ale i přes to jaký je ji doopravdy miluje. Nedokáže si představit život bez ní, bez SVÉ princezny. Nikdy by ji nikomu nedal. Je jeho. Bez její přítomnosti je NIC... #4 marcusan...