28 💛

311 11 2
                                    

Za celý večer jsem měla jenom jednoho panáka a jinak jsem nepila. Když začal hrát ploužák tak Martinus vytáhl Ninu na parket. Byli spolu roztomilý.

Neměla jsem co dělat, tak jsem vytáhla mobil a projížděla instagram, ale když jsem zvedla oči od mobilu ti dva se líbali. Hnedka jsem to vyfotila a dělala jako by nic, ale uvnitř jsem křičela radostí. Telefon jsem schovala a rozhlédla se. Zahlédla jsem Lisu jak stojí kousek od baru a mává na mě. Zamrkala jsem a ona už tam nebyla. Měla jsem zvláštní pocit, proto jsem se hnedka vydala za Marcusem, který pořád tančil s Jessicou.

,,Marcusi myslím že je něco s Lisou. Potřebuju odvést do nemocnice" řekla jsem rychle.

,,Jo jasně" kývl a chtěl odejít, ale Jessica ho zastavila.

,,Mě tady jako necháš?! Vyber si buď ona, nebo já" řekla a já se zarazila.

,,V tom případě nemám na výběr" řekl a šel směrem k našemu stolu. Vzali jsme si věci a jeli do nemocnice.

Vystoupili jsem z auta a šli do nemocnice. Procházeli jsme nemocničními chodbami, až jsme konečně došli k pokoji, kde leží Lisa. Chtěla jsem otevřít, ale zrovna vyšel doktor.

,,Je mi líto slečno, ale vaše dvojiče právě zemřelo"

,,Ne to nemůže být pravda" zakroutila jsem hlavou.

,,Opravdu, je mi líto"

,,To není pravda!" Chtěla jsem se na něho vrhnout, ale Marcus mě chytil za pas. Kričela jsem a kopala kolem sebe, aby mě pustil. Neudělal tak a tak jsem to vzdala a přitulila se k němu.

,,Ona nemůže být mrtvá. Nemůže" uklidňovala jsem sama sebe, ale moc mi to nešlo.

,,To bude dobrý" řekl Marcus a šlo vidět, že má co dělat, aby se taky nerozbrečel.

,,Vždyť říkala, jak je zdravá, že její stav je lepší" brečela jsem Marcovi do ramena a cítila neskutečnou bolest na hrudi.

,,Vím, že na to není vhodná doba, ale potřeboval bych, aby jste si vzala její věci" řekl doktor, tak co mi zbývalo.

,,Dobře" kývla jsem na souhlas a doktor šel do pokoje, odkud přinesl velký kufr s věcmi. Jen co jsem ho viděla, jsem se znovu sesypala. Marcus ho s poděkováním převzal a jeli jsme domů, ale ještě jsem se na doktora otočila a musela se zeptat na jednu důležitou věc.

,,V kolik umřela?"

,,Ve 2:15" Přikývla jsem a jeli jsme domů. Ještě jsem napsala zprávu Nině, kdyby nás hledali.

,,Je mi to tak moc líto" položil mi Marcus ruku na stehno.

,,To mně taky" položila jsem svoji ruku na tu jeho. Bylo to příjemné vědět, že tady pro mě je.

Přijeli jsme domů a šli jsme ke mně do pokoje, protože Marcus nesl kufr. Položil ho vedle skříně a soucitně se na mě usmál.

,,Ona je mrtvá!" Vykřikla jsem a to už Marcus byl u mě.

,,Honey vím že to bolí" hladil mě po zádech. I přes tu strašnou bolest mě zahřálo u srdce, jak mě oslovil.

,,Zkus usnout" políbil mě na čelo, když jsem se trochu uklidnila. Kývla jsem na souhlas a dívala se do zdi. Chtěla jsem, aby tohle všechno byla noční můra, abych se probudila a měla ji vedle sebe.

,,Pojď budeš spát semnou" řekl Marcus a táhl mě k němu. Myslela jsem že už odešel, ale asi ne.

,,Obleč si to" řekl a podal mi jeho bílé tričko. Sundala jsem si šaty a navlékla si tričko. Lehla jsem si k němu do postele, kterou jsem milovala, protože voňela úplně stejně jako on.

Lehl si vedle mě a přitáhl si mě blíž k sobě. Přehodil mi ruku přes pas a ještě než usnul mi věnoval malou pusu do vlasů.

❤ LECUS ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat