15 💛

372 16 2
                                    

,,Dobré ráno" pozdravila jsem ostatní, když jsem přišla do kuchyně.

,,Dobré" odpověděli mi.

,,Na stole je snídaně, tak běž" kývla jsem na souhlas a šla do jídelny. Sedla jsem si naproti Marcusovi a hnedka se natáhla pro jeden toast.

,,Děti já a Adam pojedeme ještě do domu, kde jsme dřív bydleli s Lenou, protože tam musí něco vyřídit a Adam se nabídl, že pojede se mnou. Myslím, že to tady tři dny zvládnete" usmála se na nás.

,,Nevím proč by jsme to tady neměli zvládnout" odfrkl si Marcus. Tak ten vstal levou nohou napřed.

,,Promiň já jen-"

,,Marcusi chovej se aspoň jednou" přerušil mamku Adam

,,Hmm" zabručel s nezájmem Marcus.

,,Každopádně nakoupeno máte. Ty mi volej jak to tady probíhá" ukázala na mě mamka a při tom se podívala na Marcuse. 

,,Bezva už si hraje na naši mámu" uchechtl se Marcus.

,,Marcusi!" napomenul ho Adam.

,,Jen ho nech" řekla mamka a mávla nad tím rukou, ale šlo vidět, že ji to mrzí, ale nic s tím neudělá.

,,Už mlčím bože" Řekl Marcus když se Adam na něj vražedně podíval.

,,Tak mi už pojedeme, ať tam dorazíme co nejdřív" otočili se k odchodu.

,,Mami a mohla by tady spát Nina?" zeptala jsem se

,,Mě se neptej" podívala se na Adama a tím mi dala znamení, že se mám zeptat jeho.

,,Ale ano může" usmál se Adam.

,,Ale já jsem měl v plánu, že tu bude Jessica" ozval se Marcus.

,,Jo aha, tak Nina tady nebude, když Marcus chce Jess" 

,,Myslím, že by tady mohli být obě dvě" usmál se mile Adam.

,,Fajn díky" Marcus vstal od stolu a šel nahoru.

,,Taky děkuju" řekla jsem mile a usmála se. 

,,Martinusi ovšem Emily je také zvána" Řekl Adam a už odešel. Já sem šla zavolat Nině.

Všechno jsem ji řekla a prý přijde navečer, že jede s rodičema nakupovat. Domem se rozezněl zvonek, a tak jsem šla otevřít. Byli tam nějaké dvě holky. 

,,Páni tak Gunnarsenovi si konečně pořídili služku" Vešli dovnitř obě dvě a ta blondýna po mně hodila svoji bundu, asi abych ji pověsila. 

,,Takže za prví nejsem služka. Za druhý to si pověs a za třetí kdo jste?" zeptala jsem 

,,A kdo by jsi byla? Vždyť se na sebe podívej! Vypadáš jak služka z čehož vyplývá že jsi! Takže laskavě mi to pověs!" hodila po mně její bundu, opět. 

,,Co se tady děje?" Přišel za námi Marcus. 

,,Marcusku" nalepila se na něj a políbila ho. Podívala jsem se do země, protože se mi na to nechtělo dívat. ,,Ta vaše drzá služka mi nechce pověsit bundu" Marcus se na mě podíval. Šlo vidět, že se rozhoduje na jakou stranu se postaví. 

,,Ehm... to není služka. To je Lena, naše nová 'sestra'" usmál se na ni.

,,Aha, tak to se ti omlouvám. Jsem Jessica, Marcusova holka, ale to už asi víš" usmála se na mě. 

,,Jsem Emily" natáhla ke mně ta druhá ruku, kterou jsem přijala. 

,,Lena" lehce jsem potřásla rukou. 

,,Tak Jessico bež zatím nahoru já donesu pití" obě šli nahoru. Jessica k Marcusovi a Emily za Martinusem.

,,Ehm... máš moc milou holku" řekla jsem docela ironicky.

,,Jo to nemůžu popřít" mykl rameny a odešel do kuchyně. Ani se nedivím, že se s ní Marcus nezasměje a je věčně nervní...

❤ LECUS ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat