Když jsem se ráno probudila, tak jsem vystřelila z postele jako kdyby mi hořelo u zadku. Hodila jsem na sebe první věci, které jsem uviděla a běžela dolů.
,,Dobré ráno" pozdravila jsem je a sedla si ke stolu, kde už byla nachystaná snídaně.
,,No dobré" zasmála se mamka.
,,Pro koho je vlastně ta oslava" zeptal se Adam.
,,To je tajemství, ale musíte tady být" mrkla jsem na něj a šla si pro dvě pánvičky.
,,Na co to bereš?" Zeptala se mě nechápavě mamka.
,,To se za chvíli dozvíš" zasmála jsem se a už jsem si to mířila k Marcusovi do pokoje.
Potichu jsem vlezla Marcusovi do pokoje, abych ho nevzbudila, a pak jsem u jeho ucha třískla pánvička o sebe. Marcus se lekl, až spadl z postele.
,,Děláš si prdel?! Já tě zabiju!" Marcus už se zvedal ze země, a tak jsem se rozběhla směrem dolů.
Myslela jsem, že se na mě Marcus vykašlal, tak jsem vylezla ze své schovky a šla uklidit panvičky, jenomže v kuchyni si mě Marcus přehodil přes rameno a mamka s Adamem se na to s pobavením dívali.
,,Marcusi pusť mě" smála jsem se a bochala ho do zad. Ovšem s ním to ani nehlo a šel semnou ven na zahradu.
,,Marcusi prosím!" Prosila jsem ho, když mě držel nad řekou, že mě pustí.
,,Když tak hezky prosíš" řekl a hodil mě do té řeky.
,,Ty idiote!" křikla jsem na něj když jsem se vynořila. Vylezla jsem z vody a proparovala Marcuse, který se mohl zbláznit smíchy.
Marcus se rozběhl do domu, ale jak se smál, tak jsem ho úplně v pohodě doběhla. Skočila jsem na něj, takže byl taky mokrý.
,,To studí!"
,,Tvůj problém a teď do domu"
,,Jak si přejete" Marcus se i semnou na zádech rozešl dovnitř.
,,Ale okamžitě se švihejte převléct a začněte chystat oslavu" řekla nám Adam a tak jsme se šli převléct.
Vzala jsem si černé kraťasy, do kterých jsem si zastrčila bílé tílko, ale jelikož mi byla celkem zima, tak jsem si vzala čistě černou mikinu, kterou jsem ukradla Marcusovi a šla jsem na zahradu, kde už čekal Marcus.
,,Hele! Já tu mikinu hledal!"
,,Nojo" zazubila jsem se na něj ,,Jsem si ji vypůjčila a asi ti to zapomněla říct"
,,Víš co? Nech si ji. Sluší ti víc" Nevím proč, ale moje líčka začali nabírat na červeném odstínu.
,,Díky... ehm... pojď pomužeš mi se stolem a s židlema" Marcus kývl a tak jsme všechno vyndali ven. Musela jsem to otřít, protože to bylo celé od prachu.
Marcus tam roztáhl slunečník, aby na nás nesvítilo.
,,Nemůžu se dočkat, jak se bude tvářit na tu písničku"
,,Myslím, že bude nadšená" usmál se na mě Marcus. Hleděli jsme si do očí, až se nakonec začal přibližovat. Bylo to zvláštní, ale nevadilo mi to, chtěla jsem ochutnat jeho rty. Kurva co?! Vždyť jsme sourozenci! Nevlastní! Ozvalo se svědomí.
,,Za pět-" zarazil se Martinus když nás viděl. Odstoupili jsme od sebe a Marcus se nervózně poškrábal na zátylku.
,,Za pět minut jedu pro ně, tak se běžte nachystat" řekl Martinus a my jsme kolem něj prošli nahoru...
Ahoj!
Tak jaký byl první den ve škole? 😂 Já tam malém usnula, takže paráda no. 😂
ČTEŠ
❤ LECUS ❤
FanfictionOna je hodná, milá, nevinná dívka. On je egoistický, namachrovaný debil. Ale i přes to jaký je ji doopravdy miluje. Nedokáže si představit život bez ní, bez SVÉ princezny. Nikdy by ji nikomu nedal. Je jeho. Bez její přítomnosti je NIC... #4 marcusan...