♧8-Turnuva♧

10K 1.2K 689
                                    

Jungkook'un sorduğu soruyla şaşkın bakışlarımı gizlemeden ona baktım. Az önce konsere gidelim mi demişi?

RESMEN EVLENME TEKLİFİ ETMİŞTİ.

Nereye el sallıyoruz?

"Gelirim. Ne konseri?"

Şaşkın bakışlarıma bir süre baktı. Sonra açıklama yapmak amacıyla bir mimik göstermeden konuştu. Yine de hızlı konuşuyordu.

"Snsd konseri. Min Ah gidecekmiş. Baban benim de gitmemi söyledi ben de sen yanımda olursan daha iyi olur diye düşündüm."

Min Ah'ı duymamla birlikte gözlerimi devirmemek için kendimi zor tuttum. Bitmek tükenmek bilmeyen isteklerinden biriydi demek ki. Kalbim azcık kırılmıştı sebebini öğrendiğimde. Çünkü küçük bir an umutlanmıştım. Yine de moral bozmak yok!

Jungkookla konsere gidecektim.

Min Ah ilk defa bir işe yaradın. Aferin kız.

"Ee ne zaman?"

"2 gün sonra. Ben bilet aldım sana da."

Mahcup bir şekilde gülümsedim.

"Min Ah ve kendiminkinin parasını ödeyim o zaman ben."

"Saçmalama Taehyung. İki bilet almak elime yapışmaz."

Yerim ya. Ah Yeri-m dedim ve yine aklıma geldi gıcık kız.

"Teşekkür ederim ve özür dilerim Jungkook. Min Ah'la uğraşmak zorunda kaldığın için."

"Niye özür diliyorsun ya, ben Girls Generation'ı severim. Uğraşmak zorunda kaldığım bir durum falan yok."

Sen Girls Generation mı seviyorsun? Vay be sert yapısının altında minnoş bir fangirl varmış. Beni şaşırtıyorsun bebeğim.

"İyi o zaman. Dersler nasıl gidiyor? Jimin nasıl?"

"Derslerde uyumamaya çalışmak çok zor ama uyumadığımda da bir şey anlamıyorum Taehyung. Çok zor, bir gün fena çuvallıcam gibi geliyor. Jimin de iyi alıştım gibi. Sohbet ediyoruz. Bazen dediklerine yetişemiyorum ama genel olarak iyi durumdayız. Bu arada bugün yanımıza gelmeniz iyi oldu. Bunu sık sık yapmalıyız bence. Bizim için de daha iyi olur hem."

"Ben de öyle düşünüyorum. Yoongi Hyung alışırsa dörtlü takılabiliriz."

"Evet güzel olur."

"Bu arada ders konusuna gelirsek sana yardım edeyim mi?"

Kaşları çatıldı ve yüzü düşünceli bir hâle büründü.

"Nasıl?"

"Konuları baştan anlatabilirim."

"Güzel olur ama yapabilir miyim bilmiyorum. "

"Yaparsın Jungkook. Sen çok zeki birisin. Sadece şu ana kadar dersleri dinlemediğin için anlamıyorsun."

Gözlerine bakarken devam ettim.

"Ayrıca benim gibi bir öğretmenin olacak. Sen yapamayacaksın da kim yapacak?"

Gözleri- gözlerim- kaybolana kadar güldü. Ve ben de ona eşlik ettim.

"Haklısın. Senin gibi öğretmeni nerden bulucam?"

Kalbim kasıldı ve gülümsemeye çalıştım. Şu an enerji dolmuştum ve bağırarak koşmak istiyordum.

Jungkook saatini kontrol etti ve bana döndü.

"Şimdi derse girsek iyi olacak."

"Haklısın."

Heart t(w)o Heart | Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin