İyi okumalarr, medyadaki şarkıyı öneririm ♡
Taehyung~
İçimden 10'a kadar sayıyor ve sakinleşmeye çalışıyordum. Ama bunu 18.yapışım falandı.
Önümde duran sıcak çikolataya odaklanmıştım. Yanımdaki konuşmaları takip etmek istiyordum ama odaklanamıyordum.
Ne mi olmuştu?
Yoongi Hyung bana Jimin'i sevdiğini itiraf ettikten sonra çok heyecanlanmış ve bir buluşma ayarlaması için ona yalvarmıştım. 3'lü buluşacaktık ve ben de onları gözetleyip Jimin'in neler hissettiğini anlamaya çalışacaktım.
Jimin'i çok yakından tanıyordum, neye nasıl tepki verir bilirdim. Ama şu an yapamıyordum. Çünkü üçlü olmasını beklediğim buluşmada Jungkook'ta vardı. Neden gelmişti? Neden gözlerini dikmiş beni izliyordu? Amacı neydi?
Bir sürü soru vardı kafamda dolanan ama cevaplamaya çalışmak istemiyordum. Çünkü çok yorgundum. Ve de kırgın.
Koluma vurulmasıyla birlikte irkildim ve Yoongi hyunga döndüm.
"Efendim?"
"İki saatir sana soru soruyor Jimin, duymadın mı?"
Gülümsemeye çalıştım ve Jimin'e baktım. Yanında oturan sevdiğim şahısa bakmamak, gözlerimin o tarafa kaymaması için çabalamak çok zordu.
"Kusura bakma dalmışım Jimin, ne diyordun?"
"Yoongi senin de oyunlarda iyi olduğunu söyledi de hanginiz daha iyisiniz sence diye sordum. Yoongi kendisinin daha iyi olduğunu iddia ediyor, sen ne diyorsun bu duruma?"
Gülerek konuşuyordu. Cevap verecektim ki Jungkook konuştu.
"Bence Jungkook daha iyidir. Birkaç kez birlikte oynadık ondan daha iyi oynayabilen biri olduğunu düşünmüyorum."
Gözlerimi devirmemek için kendimi zor tuttum. Evet Jungkook biliyorum imajın senin için her şey demek. Oyun oynamak da senin için önemli bir şey sonuçta. Arkandan oynayamıyor bu demelerini istemezsin tabi.
Jimin Jungkook'a hafiften ima ile baktı ve Yoongi'ye döndü.
"Ortam kızışıyor."
"Hah bu veletin benden iyi oynaması gibi bir ihtimal yok, Taehyung beni görmediği için öyle söylüyor. Jungkook en sonki CS turnuvasında saçma bir şekilde öldü. Ben olmasam kazanamıyorduk."
"Peki ya Overwatch'ta?"
Bu sefer Jungkook'un konuşmasını istemediğimden onun istediği şekilde davranmaya karar verip ben konuştum.
"Overwatch'ta tabiki ben daha iyiyim. Yoongi Hyung'un refleksleri o kadar yavaşken benimle nasıl boy ölçüşebilir?"
Enseme vurdu hızla.
"Al sana refleks."
Jimin güldü. Jungkook hâlâ dikkatle beni inceliyordu.
"Taehyung da oynayabiliyor overwatch. Hatta kendini baya geliştirdi."
Yoongi hyung ilgiyle dinleyip başını salladı.
"Oo öyle mi? Bi ara oynamak isterim o zaman. Bize katılır. Sen de gelirsin. "
Jimin'e hafiften çekinerek sorarcasına bakıyordu. Jimin'e bakarken ve onunla konuşurken çok tatlı gözüküyordu. Ondan gerçekten hoşlandığı belliydi.
Yakışırlardı. Jimin bu hayatta her şeyin en iyisini hak edecek bir insandı. El üstünde tutulmalıydı. Yoongi Hyung da bunu yapabilirim dercesine bakıyordu. Hoşuma gitmişti. Çünkü Jimin de samimi bir şekilde konuşuyordu. Muhtemelen Yoongi Hyung'tan hoşlanmaya başlamıştı hafiften. Yoongi Hyung'un seveceği kişiyi ilgiye boğacakmış gibi bir izlenim bırakıyordu. Nadir seviyordu ama tam seviyordu. Çok sevimli bir çift olurdu onlardan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heart t(w)o Heart | Taekook ✓
Fanfic"Sevdiğim insanla bedenlerimizin değişmesi evrenin en güzel esprisiydi." *Yoonmin* 《24.11.2018-30.12.2020》