♧Final♧

10.2K 820 2.4K
                                    

Bölüm şarkıları sırasıyla:

Count on Me- Bruno Mars
My My My!- Troye Sivan
I Follow Rivers- Lykke Li
Just The Way You Are- Bruno Mars

Evet finale geldik ve final yazısının sizi şaşırttığına eminim. Bu yüzden lütfen bölüm sonundaki yazıyı okumayı unutmayın. 

Uzun bir final bölümüyle (8.600 kelime), son kez iyi okumalar canlarrr~

Jungkook elimdeki kıyafete bakarak ofluyor ve dudaklarını büzüp kollarını birbirine kavuşturmuş bir şekilde giyinme kabinlerinin dışındaki oturaklarda oturuyordu.

Gözlerimi devirerek yanına gittim ve boştaki elimi yanağına koyup başını kaldırıp bana bakmasını sağladım. 

"Somurtma daha fazla."

Kaşlarını çatıp başını salladı.

"Ama Tae bu nasıl mümkün olabilir ki? Sevgilimi afet bir şekilde nasıl başkalarının yanına götüreceğim?"

Kahkaha atıp başımı salladım onaylamaz bir şekilde ve onu umursamadan kabine girip beğendiğim beyaz takımı giyinmeye başladım. 

Biraz değişik ve giyinmesi zor bir takımdı. İçindeki gömlek dantellerden oluşuyordu. Yakası çeneme kadar uzanıp zarif bir görüntü elde etmemi sağlıyordu. Rahatına düşkün bir insan olarak tam benlik değildi belki de üzerimdeki kıyafet fakat o gün için güzel görünmek istemiştim. 

Belki de insanları kıskandırarak şu zamana kadar ettikleri tüm kötü lafları ağızlarına tıkmak istemiştim, gerekçesinden tam olarak emin değildim. 

Her şeyin tam olduğundan emin olup kabinden çıktım ve kollarımı kaldırıp etrafımda döndükten sonra sevgilime bakıp gülümsedim nasıl olmuş dercesine. 

Jungkook irileşmiş gözleri ile üzerime bakıyor tek bir kelime etmiyordu. Bu sessizliği uzun sürünce uyarmak istercesine öksürüp konuştum.

"Jungkook?"

Yüzüme baktı ve transtan çıkmış gibi kendini oturaklarda geri atıp koltuktan aşağı kaydı. Aynı zamanda dudaklarının arasından ağlama benzeri bir ses çıkınca şaşkınlıkla bu ani hareketine baktım.

"Taehyung bu ne? Ağlayacağım artık? Bu ne ya?!"

Ben de onunla aynı tonda konuştum istemsizce.

"Ne? Ne oldu?"

Dudaklarını büzerek hayali göz yaşlarını siliyormuş gibi yaptı. 

"Taehyung bebeğim neden böyle yapıyorsun? Neden zaten güzel değilmişsin gibi böyle şeyler giyip dünyanın en güzel insanı oluyorsun sonra da sevgiline sinir krizi geçirmesi için imkan tanıyorsun?"

Tepkisinin sebebini anlayınca kahkaha atıp derin bir nefes verdim. Beyaz rengini pek sık kullanmazdım ve üzerim tamamen beyaz olunca emin olamamıştım. Bir de esmer bir insan olunca üzerimde değişik durmuş ve bu değişiklik iyi mi yoksa kötü mü emin olamamıştım. 

Benim hoşuma gitmişti fakat Jungkook'un tepkisiyle birlikte daha da hoşuma gitmişti üzerimdeki takım.

Anlaşılan bu değişiklik güzeldi.

"Jungkook saçmalama."

Boy aynasına dikkatli bir şekilde bakarken onu umursamadan konuşmuştum. Dikkatimi çekmek için birkaç mızmız ses çıkardı fakat ona dönmeyince ilgimi bu şekilde çekemeyeceğini anlamış olmalı ki oturduğu yerden kalkarak arkama geldi ve aynadan ona bakmama sebep oldu.

Heart t(w)o Heart | Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin