♧32-Yeni Kararlar♧

8.5K 978 868
                                    

Sam Smith- Dancing With a Stranger

Olaylara geniş bir açıdan bakabilmemiz için zamanda geriye gideceğiz şimdi. Ne kadar geriye gittiğimizi başlarda belirteceğim. E o zaman...

İyi okumalarrr

(Lütfen bu bölümde olaylara onun tarafından da bakmaya çalışalım ve küfür etmeyelim. Küfür konusunda hassas biriyim ve maalesef küfür yorumları görünce çok üzülüyorum yazma isteğim kayboluyor)

Jungkook~

*3 ay önce*

Sinirliydim. Çok ama çok sinirliydim. Neye sinirlendiğimi tam olarak çözemediğimden kendi kendime çıkarımlar yapmış sinirimi tek bir yöne yöneltmiştim.

Kim Taehyung.

Sinirimi ona yöneltmiş ne diyeceğimi bilemediğimden ikimizin de beklemediği şeyler söylemiştim.

Ona sinirli olduğum noktalar vardı evet ve haklı olduğumu düşünüyordum da. Kaç aydır kendimi yakın bir arkadaş olarak gördüğüm kişinin beni sevdiğini öğrenince haliyle şoka uğramıştım. Bu şoku ona belli etmeliydim normal olarak fakat biraz fazla abartmıştım.

Bunu kabul ediyordum. Düşündükçe sen bu kadar kötü biri değilsin bu cümleleri nasıl kullandın diye kızıyordum kendime.

Taehyung onunla kısa sürede yakınlaşmış olmamıza rağmen bana çok yardımcı olmuştu. Hiçkimse benimle ilgilenmezken yanımda olmuş en saçma anılarımı bile büyük bir dikkatle dinlemişti.

Taehyung'un diğerlerinden farklı olduğunu da biliyordum.

Ama öyle bir hayat yaşamıştım ki duygularım önemsenmeden, sadece bedenim yüzüm ya da başarılarım üzerinden çıkarımlar yapılarak. Öyle çok kalbimi kırmışlardı ki...
Bu yüzdendi güvensizliğim.

En yakınlarıma, aileme bile güvenmemeyi öğretmişti hayat bana. Kendi babam bile beni sevmezken birinin seviyor olması inandırıcı gelmemişti hiçbir zaman. Sevgiden korkardım. Ve bir erkeğin sevgisinden daha çok korkmuştum.

İnsan bilmediği şeylerden korkardı.

Şu yaşıma kadar sevgiye dair hiçbir şey öğrenmemiştim. Kendi ailem bile sevmemişti beni ve durum böyleyken sevgiden korkmuştum. 

Korkum haklı da çıkmıştı şu ana kadar. Beni kimsenin gerçekten sevmediğini görmüştüm. Gelip ilanı aşk yapan kişiler üçüncü günün sonunda sırtımdan bıçaklamıştı hep.

İsmimi kullanmak istemişlerdi, vücudumu beğenmişlerdi ya da kendilerini popüler yapmamda bir araç olarak görmüşlerdi beni.

Bu yüzden insanlara da sevgiye de güvenmiyordum hiç.

Taehyung'a saçma ve düşünemediğim bir şekilde çıkıştıktan sonra yanıma gelmesini beklemiyordum.

Ben korkaklık yapıp ondan kaçarken cesaretle yanıma gelip bana aşkını itiraf etmesini beklemiyordum.

Bana bağırıp çağırmasını beklerken seni seviyorum demesini beklemiyordum.

Dışardan bakan birisi görüntülerimizi gördüğünde etrafa yaydığım auradan dolayı cesur olan bu derdi bana. Korkak olan diğeri çünkü çok savunmasız duruyor her an korkup kaçacakmış gibi duruyor derdi.

Tam tersiydi. Duyguları kabullenemeyen korkak bendim. Bunu açığa çıkarıp bitiren ise Taehyung'du.

Hak etmiyorsun demişti.

Heart t(w)o Heart | Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin