Buluşacağımız yere giderken sıkışan trafiğe karşı en içten küfürlerimi gönderiyordum. Evden erken çıkmıştım ama bu gidişle geç kalacaktım. Kafamı otobüsün demirlerinden birine vurup sızlandım.
Sıçacağım böyle aşkın ızdırabına.
Tavşanımı görmek istiyorum artık ben!
En sonunda yol açıldığında derin nefesler alıp kendimi sakinleştirmeye çalıştım. Sakin ol Taehyung, hâlâ yetişebilirsin Taehyung!
İneceğim durağa geldiğimizde kimseyi önemsemeden ve biraz da uçarak otobüsten indim.
Evet kartal gibi uşar, at arısı gibi sokarım. Çünkü bilirsiniz, at gibi çocuğum. Ehehehe
Buluşacağımız yere hızlı adımlarla yürürken titreyeren telefonumu hissedip elime aldım. Ekranda Jungkook yazısını görünce panikle açıp kulağıma götürdüm.
"Alo efendim Jungkook?"
"Jungkook biz geldik. Sen nerdesin?"
Bana Jungkook demesiyle birlikte Min Ah'nın yanında olduğunu fark ettim.
"Üç dört dakikaya ordayım. Yol sıkışıktı da anca indim otobüsten."
"Tamam o zaman. Biz konser kapısının önünde bekliyoruz."
"Tamam hemen geliyorum."
Telefonu cebime koydum ve adımlarımı daha da hızlandırdım. Birkaç dakika sonrasında görüş açıma giren bedenim ve Min Ah ile birlikte derin bir nefes aldım.
JUNGKOOKLA KONSERE GELMİŞTİM.
BİRİ BENİ SİLKSİN!
"Selam."
"Oh geldin sonunda. Hadi içeri girelim."
Min Ah'nın bana dikkatli bir şekilde bakmasıyla birlikte ona döndüm.
"Ben Jungkook."
"Ben de Min Ah. Memnun oldum oppa. Oppamın yakın arkadaşı mısın?"
Gülümsedim ve elimi enseme götürdüm.
"Evet yakın arkadaşız."
"Abim konsere karı kız kesmek için geliyor sen de mi öylesin?"
Senin ben....
"Ah hayır ben Snsd severim."
Konsere gelmeden önce şarkılarını dinledim en azından. Ehehe. Kesinlikle üyeleri karıştırmıyorum ayrıca (!)
"Güzel o zaman. Abimin çevresinde akıllı insanlar görmek çok hoş."
Jungkook gülmemeye çalışarak dudağını ısırdı. Ben de yapmacık bir şekilde gülümsedim.
"İlahi Min Ah. Abine haksızlık etme şimdi, o kadar da değil."
Min Ah başını salladı ve biletlerimizi verip içeri girdik. Tıkış tıkış olan alanda zar zor bir yer bulduk.
Etrafımdaki insanlara -yüzde doksanı kızdı- sıkılmış bir bakış attım. Aynı zamanda Jungkook'u inceliyordum. Kız falan kesicek mi diye. Ama o sahneye odaklanmış çıkmalarını bekliyordu.
Işıklar söndüğünde başlayacağını anladım ve sahneye bakıp sonrasında Jungkook'a döndüm.
Çok heyecanlı görünüyordu. Çığlık sesleri ve gelen müzikle birlikte o da kocaman gülümseyip ellerini çırptı. Tekrar sahneye dönüp çıkan kadınlara -pardon kadın dediğim için çarpılabilirim afet demeliydim- baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heart t(w)o Heart | Taekook ✓
Fanfiction"Sevdiğim insanla bedenlerimizin değişmesi evrenin en güzel esprisiydi." *Yoonmin* 《24.11.2018-30.12.2020》