Taehyung~
Evet sayın seyirciler. Başka büyük bir sorunla karşı karşıyayız. Ne mi oldu?
Jungkook'la sokaklarda dolanmış sonra okuldan çantalaramızı alıp eve dönmüştük. Ayaklarımın ağrıması dışında her şey çok güzeldi. Saatlerdir Jungkooklaydık falan filan ama kendimi çok rahatsız hissediyordum. Çünkü kirlenmiştim.
Ve kirli insanlar bilin bakalım temizlenmek için ne yaparlar?
Banyo, evet evet çok doğru yolda ilerliyoruz.
Peki banyo yapmak için ne yapmak gerekir?
Soyunmak!
Kesinlikle. Benden size 100 puan.
*Kiminle konuştuğunu sorgulamayacağım?*
Ahh be iç sesim sen bu durumda olsan saçmalamaz mıydın? Şu an yıkanmamak için sirkeli suda turşumu kurmayı bile düşünüyorum.
*Kendine gel sen Korelisin. Ne o turşu falan. Kimchi diyeceksin.*
Çok doğru. Bir an kafam karıştı.
Kısacası saatlerdir yatakta debeleniyor ve banyoya girmemek için ne kadar salakça şey var hepsini düşünüyordum.
En sonunda kendimi bir deneyde olduğuma, tıpta ayıp olmayacağına inandırdım ve banyoya girdim. Boxerı çıkarmaya kalbimin el vermeyeceğini bildiğimden çıkarmadım.
ZATEN KASLARINI GÖRMEK BİLE BENİ YETERİ KADAR ZORLUYORDU!
Yapabileceğim en hızlı banyoyu yaptım ve elimden geldiğince vücuduna bakmamaya çalıştım. Mesela bacağındaki ben mi? Hah hiç fark etmedim canım.
Havluya sarınıp bakmadan boxerı çıkarıp kirliye attım ve Jungkook'un odasına geçtim. Dolabından temiz giysiler çıkardım. Yine boxerını bakmadan giyindim. Hızlı bir şekilde geri kalan kıyafetleri de giyindiğimde her şey tamamdı.
Yeni öğreneceğim bir görüntü olduğundan hızla aynanın önüne geçtim ve banyodan yeni çıkmış Jungkook'un nasıl göründüğüne baktım. Görüntü o kadar mükemmeldi ki hem kalbim hızla atıyor hem de başka yerlerimde atmak için beni zorluyordu. Ama ona direndim.
Hayır kalbim. Sırası değil şimdi.
Dağınık saçları ve sıcaktan kızarmış yanaklarıyla masum bir köpek yavrusunu andırıyordu. O kadar sevimli bir görüntüydü ki ilk defa bu kadar sevimli bir halini gördüğümden dolayı şaşkına uğramıştım.
Tavşanım sadece seksi değilmiş. Aman Tanrım!
İlk gün düşündüğüm şeye karşı koyamadım ve aynaya yaklaştım. Gittikçe daha da yaklaştım. En sonunda aynayı öptüğümde kalbim hızla atıyor mantığım daha fazla burda kalamam diyip beni terk ediyordu.
JUNGKOOKLA ÖPÜŞMÜŞTÜM!
Tabi Jungkook burda değildi ama bedeni burdaydı. Aslında biraz daha düşündüm de sanırım burada olmayan kişi benim.
Sanırım biraz daha düşünürsem yokluğu tamamen ispatlayacağım.
Yüzümü aynadan çekmezken bir anda kapının açılmasıyla dudağım aynaya yapışık bir şekilde gözlerimi açtım ve kapıya baktım. Jungkook'un annesi bana birazcık (!) dehşete düşmüş bir şekilde bakıyordu.
En sonunda kendime geldim ve hızla kendimi geri çektim.
TANRIM BASILMIŞTIK!
"Oğlum ne yapıyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heart t(w)o Heart | Taekook ✓
Fanfic"Sevdiğim insanla bedenlerimizin değişmesi evrenin en güzel esprisiydi." *Yoonmin* 《24.11.2018-30.12.2020》