♧10-Kod Adı:JGY♧

8.7K 1.1K 784
                                    

Taehyung~

Güzel geçen bir haftasonundan sonra okul sabahına uyanmış ve sızlanmaya vakit bile bulamamıştım. Tavşanımla geçireceğim bir gün için neden sızlanayım a dostlar?

Gerçi şu anda tavşan olan benim ama işi reele dökelim.

Hazırlanıp çıktım ve servise bindim. Kulaklıklarımı takıp telefonumdan Jungkookla olan konuşmalarımızı açtım. Sırıtarak baştan okudum ve sona gelince yine feels geçirdim. Ama kısa süreli feelsimi birisi böldü. Beni dürterek. Kaşlarımı çatmamaya çalıştım ve yanımda oturan kıza baktım.

"Jungkook rahatsız ettiğim için çok özür dilerim ama bir şey sormak istiyorum. Bu aralar çok aklıma takıldı. Sorabilir miyim?"

Rahatsız etmişsin zaten sor işte demedim tabi ki.

"Sorabilirsin tabi."

"Siz Yeri ile sevgili misiniz? Hiçkimse bilmiyor. Dün attığı resme bakınca yine herkesin kafası karıştı."

Kaşlarımı çattım ve telefonumu elime aldım.

"Kimse daha fazla konuşmasın. Konuşacak başka bir şey bulun."

Sert bir şekilde konuştuğumdan dolayı yanımdaki kız bir kafasını sallayıp bir şey demeden yanımdan kalktı. Ben de tırnaklarımı yememeye çalışarak instagrama giriyordum.

En sonunda açılınca Yeri'nin hesabına girdim ve son paylaştığı resimde beklenmedik bir resim ve yazı gördüm. Hem de fazlasıyla beklenmedikti.

 Hem de fazlasıyla beklenmedikti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

672 beğeni, 59 yorum

yeri_m_kim: Beni havaalanından almaya gelen bir Jungkook. Çok sevimlisin Jungkook-ah 😚😊❤

x1: Oha gerçekten çıkıyor musunuz?

x2: Kaç gündür okulda yoktu zaten. Demek burda değilmiş.

x3: Jungkook'u nasıl elde ettin aklım almıyor. Yüzlerce çok güzel kız varken neden sen NEDEN?

redwendy: Güzel foto çekmişsin sis 😊❤
    yeri_m_kim: Teşekkürler sis 😉❤

Yorumlara ağzım açık bakıyor sonrasında da fotoğrafa bakıp bu ne demekten kendimi alamıyordum.

Bu ne?

Çok fazla şey dönüyordu.

Birincisi şu an Jungkook'un bedeninde biri olarak söyleyebilirim ki -bu önemli bir detay- dün Yeri'yi almaya falan gitmemiştim.

İkincisi de bu kızın bu kadar rahat yalan söyleyebilmesinin sebebi şu an Jungkook'un instagramının olmamasıydı ve muhtemelen bu resmi görmeyeceğini düşünüyordur.

Üçüncüsü de Yeri bir şeyin peşindeydi. Bundan adımın Taehyung olduğu kadar emindim.

Gerçi bazen adımın ne olduğunu unutmak gibi bir yanılgıya düşüyordum. Neyse buralara girmeyelim şimdi.

Heart t(w)o Heart | Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin