♧22-Parka Değil Bana Kaç♧

8K 1K 339
                                    

Multi: You should be sad- Halsey (acoustic)

Mutluluğumun kısa süreceğini bilmiyordum.

Çıkışta benim bedenimde olan sevdiğim çocuğun yumruk yediğini görmeyi beklemediğim gibi.

"Ne oluyor burada!"

Bağırmamla birlikte hepsi bana döndü. Adı Sung Jun ya da her ne halt olan güldü ve cevap verdi.

"Oo Jungkook hoşgeldin. Sen de gel de şu aptal ibneye dersini verelim. Bize kafa tuttu."

Bu çocuktan her zaman nefret ederdim. Jungkook eskiden bazen onun yanında takılırdı. Bu durumdan da nefret ederdim. Benim masum bebeğimi bozar düşüncesiyle korkar dururdum.

"Nereden aptal ibne oluyormuş Taehyung?"

"Doğru okulda yoktun. Duymamış olabilirsin. Bu kız kılıklı şeyin gay olduğu ortaya çıktı."

O kız kılıklı şey senin götüne girsin piç!

Güldüm ve gözlerimi devirdim.

"Peki bundan size ne? Neyi isterse sever, size batıyor mu?"

Tek kaşını kaldırdı.

"Ne diyorsun Jungkook? Çocuk gay diyorum. Sen de erkeksin bilmem farkında mısın? Hedefinin sen olmayacağını nereden bilebilirsin? Bunları baştan halletmek lazım ki sonradan sinir bozmasınlar."

Yanlarına yaklaştım. Daha doğusu Sung Jun'un dibine girdim.

"İlerde öyle bir şey olursa da onunla benim aramda olacak seni ilgilendirmez bu. Ve sana aşık olabilir diye dövüyorsan dünyadaki en iyi komedyen olabilirsin. Kendini fazla büyütme. Aşık olunacak son insan olabilirsin."

Kaşlarını çattı ve omzumu ittirdi.

"Jungkook aptal bir çocuktan dolayı bana kafa tuttuğunun farkındasın değil mi? Biz-"

Elimi kaldırdım ve sözünü kestim.

"Aptal çocuk değil! Bir adı var. Şu bu ya da ibne diye nitelendiremezsin Taehyung'u. Ve bir daha bulaşma ona Sung Jun. Bulaşırsan sonu beklediğinden kötü biter bilmiş ol."

Sert konuşmamla birlikte geri çekildi. Bir kafa hareketiyle arkadaşlarına seslendi. Ve Jungkook'u bıraktılar.

Üstlerine baktım. Jungkook benim cılız bedenimde olmasına rağmen onları yine iyi hırpalamıştı.

"Yanlış yaptın Jungkook. Bana kafa tutarak çok yanlış yaptın."

Yanımızdan ayrılırken bunu söylemişti. Etrafımızdaki kalabalığa baktım.

Fazlasıyla insan olmasına rağmen Jungkook yumruk yerken bir kişi bile dur dememişti. Hepsi karaktersizdi. Kalplerinde iyilik adına bir şey kalmamış kişilerdi. Onlara iğrenerek baktım. Jungkook'un bağırmasıyla birlikte irkildim.

"Ne bakıyorsunuz! Size dizi çekmiyoruz burada. Dağılın!"

Birçoğu korkmuştu ve uzaklaşmıştı. Ne yalan söyleyim ben de korkmuştum. Çünkü o kadar sinirli duruyordu ki ne düşündüğünü çözemiyordum.

Jungkook bir banka oturmuştu. Sadece karşıya bakıyor hiçbir şey söylemiyordu.

Etrafımızda kimse kalmamıştı. Tam konuşacaktım ki Jimin'in bağırarak koştuğunu duydum. Fazlasıyla hızlı bir şekilde koşarak bize doğru geliyordu.

"TAEHYUUNG! TAEHYUNG !"

Yanımıza geldiğinde panikle yüzüne baktı.

"Taehyung iyi misin? Yüzün çok kötü gözüküyor! Nerede sana bunu yapan şerefsizler!"

Heart t(w)o Heart | Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin