Multimedia: Lemon Tree
Selamm ben geldimm. Ve çok şaşırmayın tamam mıı?
Hazır mıyız?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
3 ay sonra:Sıcak havaya umursamadan yanıma sırnaşmaya çalışan Jimin'in kafasını ittiriyor ve aynı anda ustalıkla dondurmamı erimeden yemeye çalışıyordum.
"Jimin çok sıcak, az kaldı eriyeceğim ve sen çok sıcaklamamışım gibi bana sarılmaya çalışıyorsun. BIRAK BENİ NOLUR YA!"
"Ama Taehyungiee~ bana sevgi göstermeyecek misiin? Ne kadar odun biri oldun sen ya?"
Bir kez daha ittirip yana kaydım. Sık sık geldiğimiz bir parka gelmiştik ve her zaman yaptığımız şeyi yapıyor dondurmalarımız eşliğinde güneşleniyorduk.
Maalesef bir sahil kenarına gidemediğimizden parklarda güneşlenmeyi bekliyorduk işte.
Gel bakalım D vitamini, gel babana gel.
"Sevgilin göstersin sana ilgiyi."
Anında sırnaşmayı kesmiş ve somurtarak dondurmasını sinirli bir şekilde ısırmıştı. Evet yalamamış ısırmıştı. Jimin farkındaysan o bir buz dondurma, onu nasıl ısırdın??
"Sevgilin deme bana, onu ilk gördüğüm yerde boğacağım!"
Kıkırdadım. Jimin'le Yoongi Hyung sevgili olduktan sonra biraz değişmişlerdi. Eskisi gibi birbirlerine sürekli canım cicim şeklinde yaklaşmıyorlardı. 3 ayda değişmiş olmaları ilginç geliyordu ama onlar bu durumdan çok memnunlardı. Minik kavgaların ilişkinin tadı tuzu olduğunu söylüyorlar, bu şekilde birbirlerine daha çok bağlandıklarına inanıyorlardı.
Yine de birbirlerini sevdiklerini görebiliyordum. Gerek yan yanayken, gerek de Jimin'in anlattıklarından.
Bu seferki kavga konusu biraz tuhaftı ama. Hatta biraz fazla tuhaftı. Birkaç hafta önce üniversite sınavına girmiştik. Hepimizin hedefi farklıydı. Yani en azından Yoongi Hyung'un bir hedefinin olmadığını düşünürsek hedeflerimiz fazlasıyla farklıydı. Çalışmamız doğrultusunda hedeflerimiz vardı.
Ben derece yapmak istiyordum. Derecem sayesinde istediğim üniversiteye girebilmek istiyordum. Jimin'de benden farklı değildi. O da fazlasıyla çalışmıştı ve iyi bir yeri kazanmak istiyordu. Yoongi Hyung ise son 2 ay Jimin'in zoruyla çalışmış nereyi kazansam giderim modundaydı. Fakat Jimin onu bu kadar rahat bırakmıyor çirkef civciv modunu etkinleştirip kafasından vura vura çalıştırıp iyi bir yer hedeflemesini sağlamaya çalışıyordu.
Yoongi ona "Bir iddiaya girelim." demişti, "İkimizin de alanı olmayan yabancı dilden de sınava girelim ve sana çalışmadan da yapabileceğimi senden yüksek bir puan alarak göstereyim."
Jimin gülerek kabul etmişti. Sevgilisinin ondan yüksek yapabilmesine hiçbir zaman ihtimal vermiyordu. Ve geçen gün soruların cevapları açıklandığında görmüşlerdi ki Yoongi Hyung onu gerçekten de dediğini yaparak geçmişti. Buna inanamıyordu. Resmen onu geçtiği için Yoongi'ye küsmüştü.
"Benden gizli gizli çalışmışsındır kesin iddiayı kazanmak için." diyip duruyordu. Onların her anına maruz kalan ben ise konuyu anlayamamış iddianın ne olduğunu Jimin'e sormuştum. Yüzünde oluşan gülümseme ile keşke sormasaydım demiştim. Söylememişti ama salak değildim. İkisinin de çok ilginç fantezilerinin olduğunu maalesef ki biliyodum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heart t(w)o Heart | Taekook ✓
Fanfiction"Sevdiğim insanla bedenlerimizin değişmesi evrenin en güzel esprisiydi." *Yoonmin* 《24.11.2018-30.12.2020》