Medya: Be Calm - Mamamoo
Taehyung~
"Şimdi son bir kez her şeyi baştan alıyoruz."
Jungkook'un aynı cümleyi 1.000. kez kurmasından dolayı gözlerimi devirdim ve başımı salladım.
"Jeon Dong Sun?"
"Baban. Klasik müzikten hoşlanıyor. Yanında Bach'tan söz etmicem çünkü Beethoven'ın daha iyi olduğunu düşünüyor. Basketbol izlemeyi seviyor ama futboldan nefret ediyor. Bu yüzden tüm basketçileri ezberledim. Yeni karısıyla 8 senedir evli. Senin omzuna vurmayı çok seviyor."
"Doğru ve vurunca sakın geri çekilme. Çok ağrıtıyor ama bozuntuya verme. Bunun aramızdaki bağları güçlendireceğine inanıyor. Yumruk nasıl güçlendirecekse artık."
Serzenişte bulunduktan sonra heyecanla soru sormaya devam etti.
"Park Soo Min?"
"Üvey annen. Mümkün olduğunca gözüne gözükmeyeceğim. Laf soktuğunda alttan alıp gülümseyeceğim. Kızını övmeye başladığında ilgileniyormuş gibi yapacağım. "
"Da Mi?"
"Üvey kardeşin. Erkek gruplarını çok seviyor. Yaşı küçük olsa da büyük gibi davranmaya çalışıyor ama tam bir ergen. Ona bulaşmamaya çalışacağım. Beni kötü göstermek için elinden gelen her şeyi yapar. İlgisini çekmek istiyorsam kpop muhabbeti açıp oppasıyla evleneceğini söyleyeceğim."
"Harika. Yakınlar kısmından tam puan. Şimdi gelebilecek misafirlere karşı önlemler. "
"Kim Hae Won?"
"Yeri'nin annesi. Aile dostları. Paradan çok hoşlanıyor. Gösteriş meraklısı."
"Kim Kwang Soo?"
"Yeri'nin babası. Karısına para yetiştirmek için yaşıyor. "
"Eveeet. Hepsi bu kadar. Başka birilerinin sen oradayken geleceğini sanmıyorum. Görsel hafıza testini de geçtin. Artık hazırsın."
Bir süre yüzüme baktı.
"Bir kez daha mı baştan alsak?"
Elimi kaldırdım.
"Jungkook yumruğumla tanışmak ister misin?"
"Tamam tamam demiyorum bir şey. Sadece çok heyecanlıyım. Kendimi bir fantastik filmin başrolu gibi hissediyorum."
"Film değil de bir fikin başrolu olabilirsin."
"Ne?"
"Yok bir şey canım. Takılıyorum sadece."
Kestik:
(Y.N: Ve Jungkook bir kitap karakteri olduğunun farkına varır. Fik dünyası durur. Jungkook yazarı bulmak için gerçek dünyaya gelir.
Ne demek W'dan alıntı. Yok canım daha neler)
"Ah umarım her şey mahvolmaz."
"Merak etme Jungkook. Senin bedeninde Kim Harika Oyuncu Taehyung var. Durum böyleyken bir sorun çıkmayacak ve soğukkanlı bir şekilde atlatıp döneceğim. "
"Oyuncuymuş. Ne oyunculuğunu gördük be!"
Her saniye oyunculuğumu gösteriyorum aslında Jungkook. Seni sevdiğimi göstermemeye çalışırken oyunculuğun alasını yapıyorum ama göremiyorsun işte.
"Aslında çok gördün de fark etmemişsin işte."
"Bi ara hatırlat o zaman. Bakalım oyunculuğuna."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heart t(w)o Heart | Taekook ✓
Fanfic"Sevdiğim insanla bedenlerimizin değişmesi evrenin en güzel esprisiydi." *Yoonmin* 《24.11.2018-30.12.2020》