Görüldü yapmadı kaç gün boyunca; çevrimiçi oluyordu ama mesajımı görmüyordu nedense.
Uykuya dalmak üzereyken birden telefonum titredi:
Ay Parçam💞:Ben hiçbir şeyi çilekli süt kadar sevemem.
054***:Oha sen bana mesaj attın. Yanlış görmüyorum de mi bi saniye cimcik atcam kendime sjfjfhh. SEN BANA MESAJ ATTIN. İNANAMIYORUM!!!
Ay Parçam💞:Sakin ol alt tarafı basit bir mesaj:)
054***:Tamam deneyeceğim... Sakin ol sakin ol sakin ol... Tamam sakinim.. Şimdi gelelim asıl meseleye.
054***:Bu kadar kesin konuşma gün gelir beni her şeyden çok seversin kim bilir😉
Ay Parçam💞:Sen kimsin ki?
054***:Sevdiğin adam shghjfhn
Ay Parçam💞:Furkan yoksa sen misin💞
054***:Bir iftira uğruna sana inanmayıp seni terkeden bir insandan hâlâ nasıl söz edebiliyorsun. Sana inanamıyorum!
Ay Parçam💞:Tamam sakin ol. Anladım Furkan değilsin. Peki kimsin o zaman?
054***:İki senedir seni seven ama o şerefsizi düşünmekten göremediğin biriyim desem...
Ay Parçam💞:Ben üzgünüm:(
054***:Üzül diye söylemedim ama ben. Üzülme senin tek bi gözyaşına dünyaları yakarım.
Ay Parçam💞:Tamam üzülmüyorum ama sen de kim olduğunu söyle.
054***:D olarak kaydedebilirsin:)
Ay Parçam💞:Peki Bay D.
Ay Parçam💞:Sen benim neyimi sevdin ki beni kimse sevmez.
D:Ben kimse değilim ama! Hem seni iki senedir seviyorum. Herkes o iftiraya inanmışken ben öyle bir şey yapmadığını biliyordum.
Ay Parçam💞:Ben teşekkür ederim ama nerden biliyosun?
D:Ben senin her şeyini biliyorum;)
Ay Parçam💞:Ben öyle biri değilim. Bana inanıyosun değil mi?
Ay Parçam💞:Hayatımda bu kadar kötü bi senem olmamıştı. Ailem de uzaktaydı. Koskoca bir yılı tek başıma ağlayarak geçirdim.
Ay Parçam💞:Sen kimsenin seni sevmemesini bilir misin Bay D? Ben çok acı çektim, geceleri sessizce ağlarken yanımda kimse yoktu.
Ay Parçam💞:Tek dostum yıldızlardı. Onlar da yağmur yağınca gidiyorlardı.
Ay Parçam💞:Ben çok acı çektim Bay D😢
D:Belki yanında olamadım ama artık yalnız değilsin Ay Parçam. Seni seviyorum ve her zaman yanındayım.
D:Şimdi hiçbir şeyi düşünme ve sadede uyu güzel gözlüm. Yarın yeni bir gün başlıyor:)
Ay Parçam💞:Teşekkür ederim Bay D. Konuşmak çok iyi geldi.
D:İyi geceler seviyorum seni❤
Ay Parçam💞: İyi geceler:)
___________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çilekli Süt'üm
Teen FictionAy parçam... Her şeyim... İlk aşkım... Ay Parçası için yeni bir aşk mı doğacak yoksa yeni bir hayal kırıklığı mı? 054***: Bir gün beni de çilekli sütü sevdiğin kadar sever misin Ay Parçası?.. Yayımlanmaya başladığı tarih: 💎14.02.2019💎