ÇS 5

229 10 0
                                    

Bugün Cumartesiydi. Yani hafta sonu!! Saat 10.00'da uyanmıştım. Mutfaktan kokular geliyordu. Sanırım annem kahvaltı hazırlıyordu.

O an aklıma Ay Parçası geldi. Onun annesi ve babası yanında değillerdi. Kahvaltısını kendi hazırlıyordu. Ama gün gelecek beraber kahvaltı hazırlayacaktık. Bu düşünceyle gülümsedim.

Lavaboda işlerimi halledip mutfağa geçtim. Annem çay koyuyordu. Babam işe erken gidiyordu zaten. Sadece pazar boştu. Babamın tekstil şirketi vardı. Varlıklı bir aileydik.

Birden annem konuştu:
"E Ay Parçan'la nasıl gidiyor bakalım?"

Annem her şeyimi bildiği için bunu da biliyordu.

"Anonimliğe devam anne. Ama biliyor musun okulda çarpıştık. Yanlışlıkla sütünü döktüm. Başka biri olsa kızardı ama bana bi şey demedi. Yüzüme bakınca etkilenmiş benden. Bunu anonime söyledi. Beni bana anlattı anne."

Annem beni gülümseyerek dinliyordu:
"Desene hem gerçeğine hem anonim haline aşık olacak bu kız.." deyip güldü. Annem arkadaşım gibiydi. Onu çok seviyordum.

Kahvaltımı bitirip dışarı çıktım. Bugün Rüzgar'la cafeye gidip waffle yicektik. Aslında dondurma planımız vardı ama kar yağınca onu waffle'a çevirmiştik.

Cafeye vardığımda Rüzgar pencere kenarında oturmuş telefonuyla oynuyordu. Ne zaman bu cafeye gelsek aynı yere otururduk. Hemen hemen her hafta sonu buraya gelirdik.

Rüzgar'ın karşısına oturunca telefonu bıraktı ve selamlaştık. Siparişe gelen garsona siparişlerimizi verdik. Ben bol çikolatalı söylemiştim. Çikolatayı çok seviyorum napayım ama shfhgjb

"E kanka Ay Parçası'ndan ne haber? Her şey yolunda değil mi?"

"Evet kardeşim emeğin büyük üzerimde. Sana minnettarım." deyip gülümsedim.

Siparişlerimiz gelirken kapıdan iki kız girdi. İnanamıyorum, bunlar Nisa ve Ay Parçam!. Ben bugün hiç konuşmamıştım onla. Çok da özlemiştim.

Biraz ikerimizdeki masaya oturdular. Ay Parçası beni görünce gülümsedi. Ben de aynı şekilde karşılık verdim. Rüzgar bana bakıp büyük bir kahkaha patlattı. Noluyor bakışımı atarken herkes bize bakıyordu. Ay Parçası'nın da ilgisini çekmiştik.

Rüzgar bana bakıp:
"Oğlum tam bi salaksın. Sevdiğin kız yanıbaşında ve sen sadece ona gülümsüyor musun? Git konuş." dedi ve ayağa kalkıp onların yanına gitti. Kızların ikisi de ona bakıyorlardı. Acaba ne diyecekti?...
_______________________

Yorum atmayı ve oy vermeyi unutmayın.

Çilekli Süt'ümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin