D:Benim sana bir şey söylemem gerek...
Ay Parçam💞:Evet??
D:Şey... Ben nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum.
Ay Parçam💞:Söyleyecek misin artık? Korkutma beni.
D:Dolunay ben seni çok seviyorum ama üzgünüm...
Bay D sizi engelledi
Artık mesaj gönderemezsinizAy Parçam💞:Ya neden üzgünsün. Bi şey demedin.
Mesajınız gönderilmediAy Parçam💞:Bay D orda mısın?
Mesajınız gönderilmediAy Parçam💞:Neden engelledin?
Mesajınız gönderilmediAy Parçam💞:Artık Durukan'la da konuşmuyorum. Kavga ettik.
Mesajınız gönderilmediAy Parçam💞:Neyse belki iyi değilsindir. Sana biraz zaman vereceğim.
Mesajınız gönderilmedi
______________________Ay Parçam💞:Bugünle beraber 10 gündür mesaj atmıyorsun, çok mu kötüsün.
Mesajınız gönderilmediAy Parçam💞:Bay D kaldır artık şu engeli. Sensiz çok eksiğim.
Mesajınız gönderilmediAy Parçam💞:Sanırım biraz daha zamana ihtiyacın var.
Mesajınız gönderilmedi
_______________________Ay Parçam💞:Sanırım bugün de engeli açmadın. Artık beklemeyeceğim.
Mesajınız gönderilmediAy Parçam💞:Bugün 20. gün
Mesajınız gönderilmediAy Parçam💞:Diğer herkes gibiymişsin sen de. Elde ettin değil mi beni? Ve bir iddia üzerine beni aşık ettin kendine, sonra bıraktın. Artık istemiyorum seni. Bb
Mesajınız gönderilmedi
_____________________"Ya kızım bir kendine gel artık ya! 1 aydır doğru dürüst yemiyorsun, uyumuyorsun. Sence o hak ediyor mu bunları? "
Tam olarak 8 kilo vermişti. Sanırım Bay D'yi gerçekten sevmişti. Ama onun bu hali beni de üzüyordu. Durukan da 1 ay rapor almıştı. Sanırım şirkette çalışacaktı. Bildiğim kadarıyla bugün okula gelecekti.
Dolunay bir ay acı çekerken yanında olmamıştı. Ona her şeyi unutturuyordu. İkisi kavga etmişti. Sanırım Durukan da bunun için gitmişti.
Ama. Bugün gelecekti. O yüzden çok mutluydum.
_____________________Dolunay için üzülüyordum. Ama karşısına çıkmak için bunu yapmak zorundaydım. Bir ayda düşünmüştüm baya. Sanırım bugün söyleyecektim ona. Onu şaşırtmak istiyordum. Bir yandan da kotkuyordum. Ya anonimin ben olduğumu öğrendiğinde istemezse beni.
Kafamda kurguladığım kadarıyla sürpriz bir şekilde kimliğimi açıklayacaktım. O ise ilk başta sinirlense de sonunda sarılacaktı. Ve biz mutlu olacaktık. Nasıl olsa Dolunay Durukan'ı da seviyordu Bay D'yi de.
Bir ay şirkette çalışmıştım. Ama artık dönmeliydim. Özel ders alsam da konulardan geri kalmıştım. Biletimi bir saat sonraya aldım. En geç saat 11.00'de okulda olurdum.
______________________"Dolunay yaklaşık bir saattir aynı yere bakıyorsun. Senin için 2 dersi ektik. Hâlâ gelemedin kendine."
Omzunu silkmekle kaldı sadece. Hali iyice kötüye gidiyordu ve bizim elimizden bir şey gelmiyordu.
Durukan bir saate burada olacaktı. Belki de o düzeltebilirdi onu. Yani inşallah...
________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çilekli Süt'üm
Teen FictionAy parçam... Her şeyim... İlk aşkım... Ay Parçası için yeni bir aşk mı doğacak yoksa yeni bir hayal kırıklığı mı? 054***: Bir gün beni de çilekli sütü sevdiğin kadar sever misin Ay Parçası?.. Yayımlanmaya başladığı tarih: 💎14.02.2019💎