Bugün salıydı. Dün okula gitmemiştik hiçbirimiz. Sanırım akşam baya yorulmuştuk.
Dolunay uyandıktan sonra bana farklı bi şekilde bakıp teşekkür etmişti. Nedenini sorduğumda içimden geldi demişti.
Çok güzel bi akşamdı ve bitmişti. Saat 23.00 olduğunda kızları evlerine bırakmıştık. Rüzgar bizde kalacaktı çünkü anahtarını evde unutmuştu. Ailesi de evde değildi.
Benim gibi o da çok mutluydu.
"Aslında sizin için istemiştim bu yemeği ama benim için de çok güzel bir akşamdı. Ben sanırım Nisa'yı seviyorum Durukan."
Yüzüne baktığımda gözleri parlıyordu. Bu akşam ikimize de yaramıştı.
drkn_cnr0
drkn_cnr0 Güzel bir akşamdı💕
6464 beğeni
Yorumlar kapalı
_____________________ayparcasi.i
ayparcasi.i En değerlim @nisaatay3
4758 beğeni
Yorumlar kapalı"Nisa uyan hadi. Dün gitmedik zaten okula. Bugün gideceğiz, hadi uyan."
Hala gözleri kapalıyken bir şeyler mırıldandı. Ama anlamadım.
Yüzüne su dökerken çığlık atmasıyla ikimiz de yere yuvarlandık ve bir şişe su üstüme döküldü.
"Ya napıyosun? Ayı!!"
"Ayı değil ayıcık. Ne kadar kabasın! Hem bana diyene bak sen de koca bir şişeyi yüzüme dökmeye çalışırken düşünecektin hanımefendi."
İkimiz de kahkaha atarken Nisa kalkıp banyoya koştu. Geç kalıyorduk.
"Ben hazırıııım!"
Makyajımı bitirip ayakkabılarımı giymeye başladım. Servise tam zamanında yetişmiştik. Okula geldiğimizde zil çalıyordu. Sınıfa çıkarken Durukan ve Rüzgar yanımıza geldiler.
Sınıfa girdiğimizde bazı kızlar bize bakıyordu. Aralarında konuştuklarını duydum:
"Çıkıyorlar mı lan bunlar?"
"Sanmıyorum. Durukan bu kıza bakar mı?"
"Hayır."dediğinde beraber gülmüşlerdi. Duymamış gibi yapıp sırama oturdum. Nisa benim yanıma geleceği anda öpücük atıp bana Rüzgar'ın yanına oturdu.
Çok yakışıyolardı. Maşallah nazar değmesin.
Durukan, yerinde Nisa oturduğundan benim yanıma geldi. Ve oturdu. Kızlar arkasına dönüp Durukan'a baktılar.
"Durukan siz çıkıyor musunuz?"
Cevap vermedi. Hayır demek istemiyordu anlaşılan.
"Neden sordun?"
"Hiç, merak ettim sadece."
"Etme!!"
Kız ağzı açık Durukan'a bakarken Durukan yanağımdan öptü.
Bir saniye... Durukan... Benim... Yanağımdan... Öptü....
Ben donakalırken kız sinirle önüne döndü. Durukan bana bakıp gülmeye başladı.
"Noldu ya neden gülüyorsun?"
"Yanakların... yine kızardı." dedi hâlâ gülerken.
"Ya gülmesene." Hayır ya gülmeye devam et sen. Gülmek çok yakışıyor. Galiba düşüyorum.
Bi şey diyecekti ki içeri hoca girdi. Herkes ayağa kalkarken biz de kalktık. Ders işlemeye başlamıştık.
Bir ara ona döndüğümde göz göze geldik. Ne yani beni mi izliyordu. Kalbim hızlanırken önüme dönüp deftere bi şeyler karalamaya devam ettim. Yoksa kalp krizi geçirebilirdim.
Ama çok güzel bakıyordu. O kadar çok sarılasım vardı ki ona şu an. Telefonuyla oynuyordu o da.
Bi anda telefonum titredi. Mesaj Bay D'den gelmişti.
D:Onu seviyorsun yanağından öptü ve sen tepki bile vermedin. Oysa ben beni sevmeye başladın sanmıştım.
Bay D kişisi sizi engelledi.
Artık mesaj gönderemezsinizAy Parçam💞:Neden Bay D? Neden beni engelledin? Seni sevmeye başlamıştım oysaki ben.
GönderilmediAy Parçam💞:Hepsi bir oyun muydu beni kendine aşık edip engellicek miydin?
GönderilmediAy Parçam💞:Ben Durukan'da huzur buldum. Onu seviyor muyum bilmiyorum ama o iyi geliyor bana.
Gönderilmedi
______________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çilekli Süt'üm
Teen FictionAy parçam... Her şeyim... İlk aşkım... Ay Parçası için yeni bir aşk mı doğacak yoksa yeni bir hayal kırıklığı mı? 054***: Bir gün beni de çilekli sütü sevdiğin kadar sever misin Ay Parçası?.. Yayımlanmaya başladığı tarih: 💎14.02.2019💎