ÇS 3

282 11 0
                                    

D: Günaydın Ay Parçası💕

Ay Parçası💞:Günaydın Bay D.

D:Nasılsın bugün?

Ay Parçam💞:İyiyim. Sen?

D:Ben de iyiyim:)

Ay Parçam💞:Saat kaç ya? Ben yatıyorum hala...

Ay Parçam💞: Ohaaaa! Dersin başlamasına 15 dakika var. İnanamiyorum geç kalıcam:(

D:Düşünme sen bunu. Ben halledicem;)

Ay Parçam💞:Nasıl?

D:Hazırlan beş dakikaya ve kapının önünde bekle...

Ay Parçam💞:Peki.

Hemen hazırlanıp kapının önünde beklemeye başladım. Beş dakikada hazırlanmıştım. Makyaj yapmaya vakit bulamadım tabi ki:(

Bir iki dakika sonra kapının önünde beyaz bir araba durdu. İçinden uzun boylu, esmer bir çocuk çıktı.

Allah'ım! Öldüm de cennete mi düştüm, bu ne yakışıklılık! Sanırım düşüyorum ben bu çocuğa...

Ben onu izlerken bir anda konuştu:
" Beni incelemen bittiyse gidelim mi? Malum derse 5 dakika kaldı. Bu arada Bay D'nin selamı var."

Ben öylece bakakalmıştım yüzüne. Bir anda kapıyı açtı ve elimden tutarak binmemde yardım etti. Sanırım elimi bir daha yıkamicam sjdhghfh

Okula tam zamanında gelmiştik. Teşekkür edip arabadan indim ve direkt sınıfa geçtim. Ben çantamı koydum ki Matematik hocası "Yaz!" diyerek içeri girdi. Size de günaydın hocam...

Matematik dersini seviyorum ya. Adam mükemmel biri. Önceden nefret ederdim oysaki. Bu dersi bana Bay Varlı -namı diğer mükemmel matematik öğretmenim Durmuş Varlı- sevdirmişti. Canım benim yhaa!.

Dersi çok verimli geçirip teneffüse çıktık. Nisa'yla beraber kantine indik. Ben çilekli süt alırken o da çikolata almıştı. Tam kantinden çıkıyorduk ki bir çocuk bana çarptı. Süt de düştü haliyle elimden.

"Yaa sütüm!!"

"Ben özür dilerim yanlışlıkla oldu." derken çok samimi gelmişti sözleri.

Tanrım bu çocuk çok yakışıklıydı. Bugün de şansıma hep yakışıklı çocuklarla karşılaştım. Hayırdır inşallah sjfhfhf

Ben de sorun olmadığını söyleyip dışarı çıktım. Noluyordu bana, ondan mı hoşlanmıştım? Kendimi nedensizce Bay D'ye ihanet ediyormuşum gibi hissetmiştim. Ama Bay D'yle sadece 1 gün konuşmuştum. Cidden noluyordu bana?
___________________________________

Çilekli Süt'ümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin