ÇS 4

251 9 0
                                    

Ay Parçası'nın ismini ve fotoğrafını ilerleyen bölümlerde göstereceğim. Biraz merak iyidir:)
Gerçi tahmin edenler vardır ismini. Haydi yorumlara...
___________________________________

Ay Parçası💞:Bugün için teşekkür ederim. Sen olmasan yarım gün yok yazılacaktım:)

D:Rica ederim ne demek. Senin için her şeyi yaparım.

D:Bi şey sorabilir miyim?

Ay Parçam💞:Tabii.

D:Bugün sana kantinde çarpan çocuğu tanıyor musun?

Ay Parçam💞:Sen nerden gördün çarpan çocuğu?

D: :))))

Ay Parçası💞:Göz aşinalığı var ama çıkaramadım. Ama tatlı çocuktu ya. Başkası olsa sütümün hesabını sorardım ama ona bir şey diyemedim. Yüzüne bakınca bir tuhaf oldum.
Görüldü

Ay Parçam💞:Cevap vermedin. Bi şey mi oldu?

Ay Parçam💞:Bay D??

Ay Parçam💞:Kırdım mı? Özür dilerim.

Ay Parçam💞:Görüldü oluyor cevap yok. Aklımdan geçenleri söylememeliydim. Üzgünüm Bay D :(
Görüldü
Bay D çevrimdışı

Ay Parçam💞:İki sene sonra birini sevmeye başladığımı söylememeliydim. Çünkü ben taş kalpliyim, sevemem öyle değil mi Bay D?
Mesajı sildiniz
Ay Parçam çevrimdışı
____________________________

Beni kırdığını zannederken çok mutlu olmuştum. Kantinde çarptığı çocuk bendim ve benden etkilenmişti. Ama bunu ona söyleyemezdim. Hazır değildim karşısına çıkmaya.

Beni görerek değil de hissederek sevmesini istiyordum. Evet yakışıklıydım. 1.80 boyundaydım ve çoğu kızın ilgisini çekiyordum.

Babamın tekstil şirketi vardı ve baya varlıklı bir aileydik. Canım sıkılınca şirkette çalışıyordum.

Derslerim de iyiydi ve beden öğretmenliği istiyordum. O ise Uluslararası İlişkiler...

Onunla 3 senedir aynı sınıftaydık ama beni hiç fark etmemişti. Birkaç kere konuşmaya çalışmıştım. Tabi ki sonuç başarısız. Herkes benle çıkmak için can atarken o beni tanımıyordu bile.

Pes etmemeliydim. Kendimi sevdirecektim. Hem gerçekte hem de mesajla. Beni görünce etkilenmişti. Bundan sonrasında Bay D olarak beni hissetmesi gerekiyordu.

Gerçek sevgi hissedilerek olurdu. Eğer sadece dış görünüşü seversen o aşk olamazdı, anca heves olurdu. Ben kendimi sevdirecektim ve ne zaman sevdiğini hissedersem o zaman karşısına çıkacaktım. Ve biliyorum ki bu çok kısa bir sürede olacaktı:)
___________________________________

Çilekli Süt'ümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin