ÇS 22

122 11 0
                                    

Medya: Bay D
___________________________

D:Bugün neden ağlıyordun?

Ay Parça'm💞:Önemli değil.

D:Önemli olmasa ağlamazdın.

Ay Parça'm💞:Çok zekisin(!)

D:Biliyorum. Neyse konumuz bu değil. Neden ağladığını söylemeyecek misin?

Ay Parça'm💞:Hayır.

D:Dolunay seni seviyorum. Senin bir damla gözyaşına dayanamam. Seni seviyorum. Denizin dibi, gökyüzünün eni kadar...

Ay Parça'm💞:Yapma şöyle şeyler.

D:Neden, utanıyor musun?
Görüldü

D:Bunu evet olarak kabul ediyorum.

D:Biraz değiştirdim ama şu anki hislerimi anlatıyor tam da:

D:Kalbimi esir aldın, çalmadı yine telefonlar.
Alışırım sanmıştım, yüreğimde sancın var.
Gel etme nazlı güneş, sensin gönlüme eş.
Seni sevdiğimi anlasana...

Ay Parça'm💞: :)

D:Utanınca çok tatlı oluyorsun. Kızaran yanaklarını doya doya öpmek istiyorum.

Ay Parça'm💞:Öp?

D:Henüz olmaz.

Ay Parça'm💞: :(

D:Bu emojiyi görünce aklıma geldi. Ağlamıyorsun değil mi?
Görüldü

D:Ağlıyorsun. Şu an sana sımsıkı sarılıp gözyaşlarını silmek isterdim. Ama aklıma güzel bir fikir geldi.

Ay Parça'm💞: ??

D:Şey...evinin alt sokağındaki parktaki banka gidip oturur musun?

Ay Parça'm💞:Neden?

D:Sen dediğimi yap. Ben de geleceğim yanına. Ama yüzümü gösteremem. Anlaştık mı?

Ay Parça'm💞:Anlaştık. Yüzünü görmek için uğraşmayacağım. Merak etme.

D:Şimdi dediğimi yap.

Ay Parça'm💞:Tamam.

Üzerime ceket alıp dışarı çıktım. Mart ayı olduğundan hava biraz soğuktu. Akşam gündüze göre daha soğuk oluyordu.

Parka geldiğimde dediğini yapıp girişteki banka oturdum. Bir süre bekledim. Gelmeyecek miydi, önceki yaptığı gibi mi yapacaktı yoksa?

Ben bunları düşünürken omzumda bir el hissettim. Gelmişti. Arkamı dönmedim çünkü yüzünü görmemi istemiyordu henüz.

"Geldin."

Telefonuma gelen bildirimi açtım.

D:Geleceğim demiştim.

"Ben önceden yaptığın gibi gelmezsin diye düşünmüştüm."

D:O gün için üzgünüm. Benim yüzümden kaç ay sonra ilk defa sinir krizi geçirdin. Böyle olsun istemezdim ama ben korktum. Yüzümü gördüğünde istemezsin belki de beni. Hayatından çıkarmak istersin. Ben bunu yaşamaktan korktum.

Çilekli Süt'ümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin