ÇS 14

158 11 0
                                    

Sahile geleli 1 saat kadar olmuştu. Çikolatalardan sonra dondurma yemiştik ve biraz yürümüştük. Dolunay yorulunca da oturmuştuk.

"Dolunay beni hiçbir zaman sevmeyecek misin?"

"Bu konuyu konuşmasak şimdi."

"Ben konuşmak istiyorum."

"Peki... Konuşalım."

"Ben seni seviyorum Dolunay. Biliyorum sen de beni sevmeye başladın. Anlayabiliyorum bunu. Hiç görmediğin biri için gurur yapıyorsun. Ve o sevmeye değecek biri değil bence. Sevseydi çoktan karşına çıkardı."

Dolunay'ı biraz zorlamak istiyordum. Acaba anonime olan sevgisi gerçek miydi?

"Ya sen Bay D hakkında nasıl böyle konuşabilirsin? Sevmek için illa görmek mi gerekiyor, onun güzelliğini sevmiş olamaz mıyım?" deyip hızla ayağa kalktı. Yüzüme bakmadan yürümeye başladı.

"Ya Ay Parçası dur, şaka yaptım." desem de beni duymadı ve koşarak uzaklaştı.

Ben niye böyle bir şey yapmıştım ki? Kendime laf söylemiş, sanırım Dolunay'ı kırmıştım biraz. Allah benim cezamı versin ya!

Ama bir yandan iyi olmuştu. Bana, daha doğrusu Bay D'ye çok değer verdiğini öğrenmiştim. Seviyordu da. Ama karşısına çıkacak cesaretim yoktu. Kendime bir söz vermiştim. Ay Parçası'nın hem beni hem de Bay D'yi sevdiği gün karşısına çıkacaktım.

Bu cesareti bulana kadar da reel beni affettirmeliydim. Onu çok kırmıştım. Ve ben onun üzülmesine dayanamam!
____________________

"Ya kızım Durukan öyle bir şey dememiştir. Kesin sen yanlış anladın."

"Ya baya baya dedi işte! 'Sen onun neresini seviyorsun? O daha senin karşına çıkacak kadar cesaretli değil. O seni haketmiyor.' gibi şeyler söyledi."

"Bence kıskandığı için böyle söyledi. O da seni seviyor."

"Sevse beni kırmazdı. O beni hiç sevmedi, sevmeyecek de."

Birden ağlamaya başladı. Ne oluyordu bu kıza? Durukan'ı seviyordu ama kendini anonime ihanet ediyormuş gibi hissediyordu. Durukan söylediklerinde çok haklıydı.

Bencil olabilirdi biraz ama onun da dediği gibi sevseydi çoktan karşısına çıkardı. Hem Dolunay'ın anlattığına göre bu çocuk 2 senedir seviyordu. Peki Dolunay acı çekerken neden onun yanında olmayıp da uzaktan izlemişti onun acı çekmesini?
_______________________________

"Anne ben sizi çok özledim. Artık yanınıza gelmek istiyorum."

"Biz de istiyoruz birtanem. Az kaldı okulun bitmesine. Sonrasında bizim yanımızda olacaksın."

"2 ay az değil ki! Sizi 6 aydır görmüyorum. Artık sıkıldım hem. Okul ve yurttan başka bir yere gidemiyorum. Bunaldım gerçekten."

"Annecim arkadaşların var, onlarla vakit geçir. Yemek yiyin. Bir şeyler için."

"Yapıyoruz zaten bazı etkinlikler ama sizin yerinizi tutmuyor ki.
Ya ama anne ağlama. Ağla diye söylemedim ki ben."

"Biz de seni özledik canım benim. Şimdi baban çağırıyor gitmeliyim."

"Tamam annem, sizi seviyorum."

"Biz de seni annecim."

Bilgisayarı kapatıp yatağıma uzandım. İstanbul'da okuyordum ve annemler Konya'daydı. Allah'tan bu sene sondu. Gözlerim dolmuştu. O kadar çok özledim ki onları.

Telefonuma gelen bildirimle yataktan kalktım. Neden o kadar uzağa koydum sanki? Mesaj Bay D'den gelmişti.

D:Uzun zamandır yazmıyorum Ay Parçam. Sınav haftasında olduğumuzdan rahatsız etmek istemedim. Ama çok özledim.

Ay Parçası💞:Ben de özledim.

D:Beni mi?

Ay Parçası💞:Yok kendimi, ne zamandır aynaya bakmıyorum da.

D:Ha ben de beni özledin sanıp mutlu olmuştum.

Ay Parçası💞:Aptal! Tabi ki seni özledim dhdhdhhh
Çok saf kalplisin yha

D: :))))))

D:E ne yapıyorsun?

Ay Parçası💞:İyiyim. Oturuyorum. Sen ne yapıyorsun?

D:Aynı ben de.

D:Benim sana bir şey söylemem gerek...
_________________________

Kitabımın yeni kapağı için bir tanecik kuzenime -Kader'ime- çok teşekkür ediyorum. İyi ki varsın💕

Çilekli Süt'ümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin