ÇS 12

159 13 0
                                    

"Dolunay kalk artık. Bir haftadır okula gitmiyorsun. Ne olmuş yani seni engellediyse. Hem sadece 3 gün konuştunuz."

"Ya anlamıyorsun o 3 günde hayatımda çok şey değişti. Bana Furkan'ı sadece o unutturuyordu."

"İyi de Bay D yoksa ben varım, Durukan ve Rüzgar var. Her şey ondan ibaret değil ya."

"Evet öyle ama Bay D farklı benim için. O beni anlıyordu. İlk defa sevildiğimi hissettim onunla ben."

Bir haftadır okula gitmiyordu. Sürekli evdeydi. Yemek yemiyor, duş falan almıyordu.

Bay D mi nedir, bunları o engelledi diye yapıyordu. Ama o hayatına girmemişti bile. Durukan teklif etmişti, seviyordu Dolunay'ı. Dolunay ise ben Bay D'ye ihanet edemem deyip kabul etmemişti. Bu kız tam bi salak ya.

Sonunda yatağından kalktığında üstüne atlayıp ikimizi de düşürdüm.

"İnanamiyorum yataktan kalktın!!"

Beni takmayıp banyoya gitti. Sanırım hak vermişti bana. Yarım saat sonra banyodan çıktığında güzelce giyinmiş, saçlarını yapmıştı ve tabi makyajını.

"Kanka Rüzgar'a mesaj atsana. Yemek yiyelim beraber."

"Olur kanka atıyorum hemen."

Yel'im:Rüzgar 12.30

Küçüğüm:Efendim Nisa 12.39

Yel'im:Sonunda Dolunay'ı yataktan kaldırabildim.

Küçüğüm:Yaa nasıl başardın? ;)

Yel'im:Çok zor oldu ama kaldırdım işte.

Yel'im:Yemeğe çıkalım mı beraber Durukan'ın da işi yoksa?

Küçüğüm:Olur tabi. İşi varsa bile sonra yapsın.

Yel'im:Tamam 15 dakikaya alırsınız bizi evden.

Küçüğüm:Tamam olur.

Yel'im:Byy:)

Küçüğüm: ;)

"İşleri yokmuş 15 dakikaya gelecekler."

"Tamam ben hazırım. Hazırlan hadi sen de."

Üstüme beyaz kazak, altıma kot pantolon giydim ve beyaz bir ayakkabıyla tamamladım.

Dolunay ise spor giyinmişti. Eşofman altı, siyah kazak ve ayakkabı giyip saçını at kuyruğu yapmıştı. İşimizi bitirip kapının önüne indik.

Tam zamanında Rüzgar da arabasıyla yanımızda durdu. Arabadan inip yanımıza geliyordu ki Dolunay hızla arabanın şoför koltuğuna bindi.

"Ne yapıyorsun Dolunay ya, ehliyetin yok senin!"

"Ya heves etmiş olamaz mıyım? Hadi fotoğrafımı çek."

"Tamam deli kız çekiyorum."

Fotoğrafı çekince arabadan inip arka koltuğa yöneldi. Durukan sadece izliyordu. Rüzgar da arabaya binince yola koyulduk.

ayparcasi.i

ayparcasi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ayparcasi.i Yapmasam içimde kalırdı @drkn_cnr0 @nisaatay3 @ruzgardemir_00
6757 beğeni
Yorumlar kapalı
_________________________

Yemek yemek için bir restoranta gelmiştik. Bir masaya oturduğumuzda ne Durukan ne de Dolunay konuşuyordu.

Rüzgar ve ben her zamanki gibi sohbet ediyorduk. Durukan'da vardı bir şeyler ama ne olduğunu hiçbirimiz bilmiyorduk.

Belki de Dolunay kabul etmedi diye düzeltemiyordu moralini. Ama haklıydı. Dolunay tanımadığı, hiç girmediği biri yüzünden kendini yiyip bitiriyordu. İyice kilo vermişti.

Durukan ise bir haftadır hiç gülmemişti. Doğru dürüst konuşmuyor, sadece sırasında oturup düşünüyordu bir haftadır.

Bay D bir an önce engeli kaldırsaydı da her şey normale dönseydi.

Herkes susmuşken Dolunay'a mesaj geldi.

D:Bir haftadır kendini yiyip bitirdin. Artık dayanamıyorum. Benim yüzümden kilo verdin. Şu an bile bir şey yemiyorsun. Oysaki buraya yemek için gelmiştiniz.

Bay D engeli kaldırmıştı sonunda. Dolunay'ın yüzü bir anda güldü. Cevap vermemişti. Biraz durdu ve garsonu çağırdı.

"Gençler ne yiyoruz? Ben tost alacağım sizi bilemem de."

Hepimiz birden gülmüştük onun bu haline. Durukan bir haftadır ilk defa gülüyordu, Dolunay da öyle. Keşke hep böyle olsalardı. Onlara gülmek yakışıyor üzülmek değil.

Teşekkür ederim Bay D...
________________________

Çilekli Süt'ümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin